Wpis z mikrobloga

@jamtojest: z wad to wygląda staro - i w środku, i na zewnątrz, wyposażona w przestarzałe technologie, niezbyt bezpieczna, droga jak na to co oferuje, paliwożerna i awaryjna.

Z zalet to prowadzi się w porządku i jest klasycznym autem. I to chyba koniec.

Imo trzeba być pasjonatem motoryzacji, żeby wybrać sobie coś takiego. A już na pewno nie można zakładać, że chcesz samochód aby przemieszczać się pewnie i bezproblemowo z
  • Odpowiedz
@danielosw: Wywalił chyba najciekawsze drewno jakie było ;)

@zaqwsxdsa: Samochód w tym wieku na pewno wymaga poważnej opieki i nie ma się co oszukiwać, że będzie tak samo bezproblemowy, jak nowy z salonu. To na pewno. Ale absolutnie się nie zgodzę, że E39 jest awaryjne. Jest dokładnie tak samo awaryjne jak inne samochody tej klasy w tym wieku. No, mniej niż Mercedesy na pewno. Może trochę bardziej niż
  • Odpowiedz
@jamtojest: dlatego uważam, że nazywanie 20-letniego auta "dobrym" to nadużycie. Powody wymieniłeś sam. To auto, które "kiedyś było dobre, a teraz po prostu jeździ" (lub nie, jak akurat masz pecha)

Automatyczne wycieraczki, światła, kamerka cofania, bluetooth w radiu, choćby takie pierdoły jak fabryczne usb do telefonu, albo integracja z ipodem/iphone, wbudowana nawigacja, czujniki ciśnienia w oponach... Możnaby wymieniać dalej.

Jeśli ktoś ma 20k na dużego sedana to ok, masz rację.
  • Odpowiedz
@zaqwsxdsa: jeździłem wieloma autami jak accord czy nowa mazda 6, wygłuszeniem te auta mogą się chować:
automatyczne wycieraczki - czujnik deszczu? jest
światła - są, DRL dzienne do zakodowania na luzie
kamerka cofania - można dorobić, no ale ok, tu tego nie ma
bluetooth w radiu - wychodziły wersje z BT
fabryczne usb
  • Odpowiedz
Automatyczne wycieraczki, światła, kamerka cofania, bluetooth w radiu, choćby takie pierdoły jak fabryczne usb do telefonu, albo integracja z ipodem/iphone, wbudowana nawigacja, czujniki ciśnienia w oponach... Możnaby wymieniać dalej.


@zaqwsxdsa: Automatyczne wycieraczki są, automatyczne światła są, bluetooth jest, nawigacja jest, czujnik ciśnienia w oponach jest. Nie ma tylko USB i integracji z iPhone, bo nie istniały wtedy te technologie ;) Więc podtrzymuję, że ten samochód ma prawie wszystko, a najczęściej
  • Odpowiedz
@IngloriousMartin: @TypowyPolskiFaszysta: @zaqwsxdsa:
Przecież stare BMW, VAGi i Mercedesy są do bólu ergonomiczne (nawet wyżej wymienione marki nie robią już tak przyjaznych użytkownikowi wnętrz). Wsiądziesz do takiego auta i poczujesz się jak w domu. Pokrętło od świateł po lewej, radio w konsoli środkowej, pod radiem sterowanie nawiewem i klimatyzacją, elektryczne szyby są na drzwiach, a nie w konsoli centralnej - wszystko jest na swoim miejscu bez
  • Odpowiedz
E39 po liftingu w M-Pakiecie do dzisiaj jest samochodem na którym można zawiesić oko. Poza tym wnętrze szczególnie jak kierownica to nie "serducho" a ta nowsza mpakietowa jest tak ładne że mało które auto które jest produkowane dzisiaj tak mi się podoba.

Samochód moim zdaniem ponadczasowy.

Dziwię się tylko co BMW o------o z linią następcy- e60. Strasznie w tym modelu mnie irytują te wielkie połacie płaskich powierzchni.

A F10 moim zdaniem wróciło
  • Odpowiedz
@jamtojest: Nie każdy lubuje się w klasyce,a wykończenia drewno-skóra to raczej do salonu. Auto nie kredens,czy komplet wypoczynkowy. Poza tym beże i sama skóra po kilku latach użytkowania to dramat.
  • Odpowiedz
@Asteroida: No to masz opcję czarnego wnętrza z aluminiowymi listwami, albo z czarnymi w lakierze fortepianowym, albo z alcantarą, albo z welurem, albo z szarą czy brązową skórą... i tak dalej, listew było do wyboru kilkadziesiąt rodzajów i obić tak samo ;)

Co do trwałości, tworzywa w E39 trzymają się idealnie bez względu na kolor, a skóra to wiadomo, zależy jak kto dba i dotyczy każdego samochodu. Ale jakoś nadal
  • Odpowiedz