Witam wszystkich zgromadzonych :-)
13-go września 2024 roku kupiłem w znanej polskiej sieci R--/E---/A-- dyktafon Sony ICD-UX570, nr seryjny: 1033618. Zauważyłem, że rusza się lewy mikrofon, więc chciałem to w dniu 28 września 2024 zgłosić w ramach gwarancji do serwisu Sony. Otrzymałem informację na stronie Sony, że mój dyktafon miał gwarancję do 28 października 2021. Na stronie "Sony - warranty check" również ta sama informacja.Przesyłam w załączeniu zrzuty ekranu.
Jak myślicie, czy coś tu się kroi? Znalazłem jakiś mail do supportu Sony, ale czy to do nich dotarło....Czy może macie jakąś sprawdzoną formę kontaktu?
#sony #sonypolska
Komentarze (165)
najlepsze
Dla towarów kupionych od 1.1.2023r. w przypadku osoby fizycznej nie rękojmia, a niezgodność towaru z umową. Nie można przy pierwszym zgłoszeniu żądać zwrotu gotówki, jedynie naprawa/wymiana. Przepisy się trochę pozmieniały, a wszyscy nadal żyją tymi sprzed 2023;)
I to był ostatni zakup w sieci RTV AGD.
Gwarancja producta z automatu jest wpisywana w system w czasie sprzedaży do partnera. Jest to zazwyczaj 24mc + 1-3m (czas sprzedaży). W tym czasie sklep to powinien sprzedać, jak nie sprzeda wbita data dalej leci i się nabija czas. W produktach podpiętych do neta nie ma tego problemu bo czas nabija się od dnia aktywacji. W tym
@STEFAN_n00b:
Skoro od razu zobaczył że jest uszkodzone to raczej nie jest to leżak magazynowy tylko zwrot albo nawet zwrot wielokrotny, ponownie zapakowany i zaklejony pieczęcią jak nówka ;) to standard we wszystkich sieciówkach, ciężko teraz z zakupami elektroniki bo zawsze jest możliwość że dostaniemy to co ktoś inny oddał na rękojmie
@patefoniq: Bardziej fasadowe są wody rosyjskie, pip, pih itp.