Wpis z mikrobloga

@NewEpisode: Powinno być łatwe bo widzę na schemacie, że układ prosty.
(nie patrz na to kółko i strzałkę na schemacie bo źle narysowane jest).

Najprościej by było wyjąc bezpiecznik 12 i na nóżkę idącą w stronę zasilania szyb dać stały plus jakimś kablem z bezpiecznikiem na nim.

Tylko tam masz podświetlane przyciski i będzie ci akumulator rozładowywać.
biskup2k - @NewEpisode: Powinno być łatwe bo widzę na schemacie, że układ prosty. 
(...

źródło: comment_7TadfCiA0Rvi0rBw8L6YDS9aTOSr2Z7q.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
@NewEpisode: Podświetlanie jest zasilanie tym samym kablem co są zasilane podnośniki. Przy odrobienie szczęścia możesz mieć popalone to podświetlanie.
A i teraz spojrzałem, że chyba najlepszą nieinwazyjną opcją by było zrobienie mostka na przekaźniku K42 (piny 30 i 87), bo jakbyś podał napięcie na wyjście bezpiecznika F12 to mogłoby się coś jeszcze włączyć.
Może zrób sobie zasilanie szyb na przycisku normalnie rozwarty (NO) i aby szyby działały będziesz musiał trzymać
biskup2k - @NewEpisode: Podświetlanie jest zasilanie tym samym kablem co są zasilane ...

źródło: comment_QeyrYYRDrblL56erH6HPKAPTj5x7Lfkn.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
Nie rozumiem tej części:

Może zrób sobie zasilanie szyb na przycisku normalnie rozwarty (NO) i aby szyby działały będziesz musiał trzymać ten przycisk + przycisk podnośnika.


Dałbyś może rade wytłumaczyć to bardziej prosto? Bo nie czaje o co chodzi żebym trzymał dwa przyciski.
  • Odpowiedz
@NewEpisode: Tak, byś musiał trzymać jeden przycisk aby móc operować szybami.
To by było o tyle dobre, że być nie musiał pamiętać o wyłączaniu zasilania szyb. Chyba że wywalisz żarówki z przycisków sterowania szyb.

Jeszcze można spróbować zrobić w stylu starszych BMW. Tam po otwarciu drzwi kierowcy (bez kluczyka w stacyjce) można przez kilka minut operować szybami.

Nie wiem czy w seicento jest system gaszący oświetlanie wnętrza gdy drzwi są
  • Odpowiedz