Wpis z mikrobloga

@KORraN: to rzucę ci taki szybki kosztorys i historyjkę:
Najpierw był golf 2 1.3, 3 rundy przejechane jedna z pucharem i przygotowanie mnie kosztowało może z... 500 zł? :D Pasy szelkowe + sprężyny + takie-sobie oponki, ale lepsze niż cywilne. Jednak on mi nie wystarczał, jak to golf uciekał przodem (chyba że mocno zmuszałem, ale nie tędy droga), sprzedałem go i teraz zaczyna się zabawa:

- Peugeot 106.1.4 75KM Rallye -
  • Odpowiedz
@Gumi5: Fajnie, fajnie :) Ja być może też coś pokombinuję, ale w moim rodzinnym regionie (południowa Wielkopolska) chyba niewiele się dzieje pod tym względem. Najbardziej mnie dziwi, że taka Holandia w ogóle nie ma rajdów amatorskich, jak chcesz jeździć to trzeba zainwestować w auto z klatką itp. i brać udział w normalnych rajdach.
  • Odpowiedz
@KORraN: poszukaj na siescigam.pl - zawsze cos sir znajdzie i warto nawet seryjnym pojechac zeby zobaczyc czemu nie hamuje sie w luku itd :D
  • Odpowiedz
@Gumi5: Akurat takich rzeczy się uczyć nie muszę, od 2006 roku z mniejszą lub większą częstotliwością jeżdżę w simracingu :) Fajnie by było sprawdzić się na prawdziwej trasie.
  • Odpowiedz
@KORraN: dużo kierowców ćwiczy odruchy na symulatorach, aczkolwiek dopóki się nie przejedziesz to się nie przekonasz - strach przed niepokonaniem zakrętu na monitorze jest zupełnie inny niż na żywo :P A w czym śmigasz? Jaki sprzęt?

@epll: to już zależy od konkretnych cyklów - na Toruńskim Mistrzu Kierownicy ciężko jest się uszkodzić i klatki nie są wymagane, tak samo w cyklu MiniMax, ale na takim Rallylandzie w Debrznie, gdzie lata
  • Odpowiedz
@Gumi5: Miałem parę razy okazję przejechać się swoim autem po torze Zandvoort, raz Imprezą po Rakietowej we Wrocku i Arielem Atomem po mokrym Poznaniu. Ale wszystko raczej daleko od limitu, nie jest łatwo :) A jeżdżę w wielu grach: iRacing, rFactor 1 i 2, Assetto Corsa, R3E, Automobilista... Kiera DF GT, pedały Fanatec CSR Elite.
  • Odpowiedz
@Gumi5: Po torze jeździłem Oplem Astrą GTC 125 KM, ale obecnie mam Forda Fiestę ST z 2006 roku, trochę pogrzebaną, ok. 185 KM. Na razie jeszcze czeka na chrzest torowy.
  • Odpowiedz