Wpis z mikrobloga

Ma ktoś tutaj Volvo S60 pierwszej generacji z silnikiem 2.4T 200KM? Chodzi mi o ogólne porady, na co zwracać uwagę, jak oceniacie samochód, jakie spalanie przy różnych technikach jazdy i o ogólną trwałość samochodu, jak i turbiny. Egzemplarz do którego nie będzie trzeba dokładać to inwestycja ile? 15000zł? Poniżej nie warto zawracać sobie głowy? Ile przebiegu wytrzymują te turbiny?
#volvo #volvofanclub
  • 11
@Zielony34: wiem kumplu, moja rada to zabrać ze sobą kogoś kto sie naprawdę na tym zna i jest w stanie powiedzieć co i jak
ja byłem o krok od kupna hondy która na nadkolu miała 2000µm szpachli xD zapomniałem kompletnie zmierzyć lakier i gdyby kumpel mnie nie spytał czy zmierzyłem to pewnie bym ją kupił. głupi błąd, bo wiadomo jak u hond z blachą, ale tak myślalem o wszystkim innym że
@Zielony34: Od niedawna mam S60 2.0T z 2002 r. Egzemplarz w zaskakująco dobrym stanie technicznym i z 100% oryginalnym lakierem. To opinia szanowanego serwisu Volvo znajdującego się niedaleko Wrocławia. Cena: 17000 zł. Cena pakietu startowego (wliczając koszty diagnozy przed zakupem): 1000 zł. Oczywiście są rysy we wnętrzu jak i na zewnątrz, jest małe pęknięcie skóry, przetarcie boczka kierowcy, przyciski radia na konsoli uszkodzone (nie mają "skoku", ale działają).

Za 15000 widziałem
Co do silnika powyżej 2.0 - przemyśl sprawę. Pamiętaj o akcyzie i o tym, że egzemplarz sprowadzony niedawno do PL ma ją wliczoną w cenę.


wiem o tym, ale jestem na to przygotowany.

Czas poświęcony na szukanie auta to dramat. Bardzo dużo ulepów, jeśli masz jakieś wymagania co do wyposażenia i rodzaju wnętrza (np. czarna półskóra z aluminium), to będziesz czekać miesiące na okazję. Możliwe jeszcze, że jeśli taką znajdziesz, to sprzątną