Wpis z mikrobloga

Cześć ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Witam w kolejnym odcinku #brutalnaprzestrzenkosmiczna.

Przedstawiam anchor camerę, która ostatnio przeszła pewien lifting. Jego celem było umożliwienie prostej nawigacji i obserwacji zaanchrowanej planety, dzięki czemu da się robić ładne ujęcia na planetę i pole walki nad nią.

Anchor camera w tej chwili umożliwia:
-zoomowanie
-obroty kamery wokół osi kamera-planeta
-zmianę położenia kamery względem powierzchni planety
-zmianę kąta nachylenia kamery w stosunku do planety.

W następnym wpisie postaram się pokazać postęp prac nad AI :).

#programowanie #gamedev #unity #unity3d #gry
Sadun - Cześć ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Witam w kolejnym odcinku #brutalnaprzestrzenkosmiczna.
...
  • 6
  • Odpowiedz
@Sinti: Tak, trochę ;). Zła kolejność obliczenia pozycji i kąta kamery względem obsługi inputu. Generalnie, jestem świadom problemu i jest to odnotowane. Dzięki za spostrzegawczość.
  • Odpowiedz
@Sadun: przyszła mi do głowy ostatnia scena z Facetów w Czerni, gdzie jest taki ogromny wszechświat, nagle zoom-out i jeszcze więksi kosmici zaczynają nim grać jako piłką do tenisa. ;D
  • Odpowiedz