Wpis z mikrobloga

Mircy jak wy zapisujecie godziny w #pracbaza? Przychodzę dzisiaj do swojej i już słyszę ból dupy pani sekretarki, że

Kto zapisuje 7,75 godzin?!?111 Jak ja to mam liczyć?!111

Najwyraźniej pojęcie że tabelka "ilość godzin" zmieści tylko godziny, a zapis w systemie dziesiętnym jest w #!$%@? prostszy, bo tylko mnożysz ilość*stawka, bez zamiany np. "8:30 to będzie 8,5".
W dodatku, swego czasu miałem wgląd w tabelki tej sekretarki i ona faktycznie zapisuje 8:30 jako 8,3... Już się nie chcę kłócić, bo to grosze, ale #!$%@?- to ja ułatwiam robotę, a tu się okazuje, że praktycznie:

Aaa bo to mie moncisz tellet, jo to na lyczydle i tak potem lycze, w pamięci 7 podzielić przez rok świetlny i mi wychodzi.

#rozowykorposwiat #podludzie ##!$%@?
  • 41
@nihil_novi: No właśnie też się zastanawiam, ale tak jak mówiłem- nie jestem jeszcze informatykiem 15k, żeby te kilka minut powodowało jakieś straty, a poza tym na razie jakoś to się zgadzało.
Najwyraźniej ona sama sobie potem zamienia jakoś te godziny do dziesiętnego- pytanie tylko po co xD skoro to można w łatwy sposób zapisać dziesiętnie, bo naliczania minutowego nie robię, tylko zaokrąglam do pełnych 15 minut.
@anonymous_derp: @Homa: To
@Homa: Znaczy się, akurat z pensjami to są bardzo ok, a przynajmniej dla mnie- studenciaka, z obecną stawką można żyć jak król. O księgowej to nawet nie wspominam, bo rozlicza nas biuro rachunkowe, a księgowa i ta menda zawsze jęczą, jakie to one nie przemęczone i jak to im mało płacą- no takie typowe podejście

8-16:00 a jak mam zostać dłużej, to poproszę pakiet kontrolny i 10000 premii, bo to wielkie
@tellet: pogadaj z szefem o tych godzinach nawet jeśli nie będzie chciał iść na te pełne godziny to zawsze można pisać do 30 minut np kończysz prace 15:20 , to w karcie wpisujesz 15:30 i taka sama sytuacja jak byś kończył 15:45 to wpisujesz 16 bez rozliczania minut