Wpis z mikrobloga

Myślę, że sama idea gry jest OK (jest tak, jak obiecywali - chodzimy, zbieramy, latamy). Co prawda gameplay pozostawia wiele do życzenia, skoro komputery NASA wyciągają niestabilne 60 klatek, ale...

Wszystko jest do naprawienia. Pytanie, czy im się będzie chciało, czy cała ta historia skończy się tak samo jak port Batmana na PC ;/ Osobiście poczekam jakiś czas na wydanie patcha, który wyeliminuje średnią optymalizację, i pozwoli na prawdę sprawdzić co to za gra.

Dziwi mnie w tym wszystkim jedna rzecz, także jakby ktoś mógł przybliżyć istotę problemu, to byłbym wdzięczny. Mianowicie, jak to możliwe, że deweloper nie sprawdza swojej produkcji na wybranych konfiguracjach, które są najbardziej popularne w środowisku graczy? Steam na pewno oferuje "podgląd" na najczęstsze konfigi swoich użytkowników, a takie karty jak: 970, 10xx, itp. należą do takich konfiguracji. Jak się widzi, że człowiek, który posiada 1080 w SLi, ma problemy ze stabilną rozgrywką, to na prawdę jest zastanawiające. Myślicie, że to kwestia całego kodu, czy np. część odpowiedzialna za wykorzystywanie sterowników kart?

#nomanssky
  • 1
@j_bateman: tez uważam że gra jest spoko ale przez duży HYPE ludzie myśleli że dostaną nie wiadomo jaką grę. A to że kosztuje $60? No nikt nie zmusza przecież do kupowania, cena pewnie szybko spadnie.

największy minus to optymalizacja.