@vinyl17: Na szybko wyklikałem i wyszło mi tylko 260k. W domu zobaczę wersję R, bo kiedyś Volvo V70R to były 250-300 konne potworki, więc ciekawie jak wygląda współczesna wersja R.
@kubasruba: Szkoda, że pozbyli się 5 cylindrowych jednostek. To był bardzo dobry kompromis między wydajnością i kulturą pracy. Kto słyszał te silniki ten wie. Do tego wytrzymałe. Nie było żadnego powodu do zaprzestania ich używania ze względu ekologicznego, bo większe diesle konkurencji bez problemu uzyskują euro 6. Jak dla mnie to najgorsza decyzja w volvo, bo gdybym miał pieniądze ( ͡°͜ʖ͡°) to zastanawiałbym się
@Dr-Livingstone: Porównanie z d--y. Przebijanie się przez menu w samochodzie to zupelnie co innego niż korzystanie z telefonu. Dobrze mieć pod ręką chociaż panel od klimy i najpotrzebniejsze funkcje na przyciskach.
@Drail: podaj mi drugi taki silnik jak ich turbo benzyna który: - ma tak duzy moment przy tak niskich obrotach - ma tak duzo mocy przy tak niskich obrotach - ma tak ogromny stopien sprezania, jak NIE turbodoładowana wysokoobrotowa benzyna. - siedzi w tak ciezkim samochodzie - jest sparowany tylko z automatem ktorego nie bylo
@kubasruba: Nie musi być nasrane jak w Insigni przed liftem (chociaż na moje może być) ale pokretła i guziki od klimy to przymus! Do tego guziki do przełączania głównych ekranów - navi, radio, cd, menu i przydatne sa guziki, pod którymi zapisane są stacje radiowe. I wystarczy, nie narzekałbym.
@SwiniaczXXX: obecnym królem ergonomii jest Audi i to są wnętrza zrobione w taki sposób, że nie ma się tam czego uczyć i odnajdujesz się w nich tak szybko jak w golfie 2. Z CHOWANYM EKRANEM który nie jest Ci do niczego potrzebny przez większosc czasu.
@quit13: @SwiniaczXXX: taki ekran bardziej odwraca uwagę kierowcy podczas jazdy. Łatwiej zmienić temperaturę pokrętłem niż znaleźć najpierw tą opcje w menu, ustawić i potem wrócić do ekranu głównego
@quit13: Tak tylko VAG-i mają w sobie to, że są nudne w c--j. Jeździłem Golfem, Passatem B7 i A6 C6 i k---a... nuda jak c--j. Jedyną rozrywką Audi była moc ale prowadzenie do bólu neutralne i w ogóle. Trasa do Warszawy w Passacie to była mega nuda, kazdym innym samochodem było ciekawiej ;) Także VAG'i spoko ale nie dla kogoś kto ceni emocje. Obecnie mało które auto byłoby brane przeze
Zdjęcie pożyczone z Facebooka #autocentrum
- ma tak duzy moment przy tak niskich obrotach
- ma tak duzo mocy przy tak niskich obrotach
- ma tak ogromny stopien sprezania, jak NIE turbodoładowana wysokoobrotowa benzyna.
- siedzi w tak ciezkim samochodzie
- jest sparowany tylko z automatem ktorego nie bylo
Łatwiej zmienić temperaturę pokrętłem niż znaleźć najpierw tą opcje w menu, ustawić i potem wrócić do ekranu głównego
Komentarz usunięty przez autora
Komentarz usunięty przez autora
http://www.volvocars.com/pl/sprzedaz/stworz-swoje-volvo/konfigurator#/summary/234/436-6PLGCC-90-x-pl-478698-PLN-205361090-x-1205361192-1205361304-1205361134-1205361239-0205361287-1205361187-0205361123-0205361146-0205361151-0205361159-0205361172-0205361173-0205361183-0205361196-0205361200-0205361204-0205361205-0205361224-0205361230-0205361242-0205361249-0205361252-0205361254-0205361281-0205361284-0205361286-0205361288-0205361318-0205361330-0205361348-0205361349-0205361351-0205361356-0205361362-0205428697-0206991955-1205361129-1205361142-1205361148-1205361149-1205361156-1205361161-1205361168-1205361180-1205361189-1205361193-1205361194-1205361219-1205361220-1205361227-1205361263-1205361270-1205361277-1205361289-1205361293-1205361305-1205361313-1205361370-1205361380-1205361382-1205361384-1205361386-1205361387-1205361391-1205428692-1206991887-1206991888-1206991891-1206991892-1206991895-1206991897-1206991900-1206991903-1206991904-1206991906-1206991907-1206991909-1206991910-1206991914-1206991915-1206991916-1206991919-1206991921-1206991922-1206991923-1206991924-1206991927-1206991929-1206991934-1206991937-1206991938-1206991939-1206991940-1206991941-1206991943-1206991947-1206991950-1206991951-1206991953-1206991956-1206991957-1206991958-1206991960-1213642973