Wpis z mikrobloga

@kubasruba: w koncu zrobili auto z jajem. wczesniejsze robili z pomyslem, owszem, ale byly neutralne do bolu. teraz to wyglada tak jakby uwierzyli w swoje umiejetnosci. auto ponadczasowe, moze za 10 lat uda sie taki kupic ( ͡° ͜ʖ ͡°)

a wlasnie... jego najwieksza zaleta to cena. szwedzki standard za 250k konkuruje z niemieckim standardem za 500k.
  • Odpowiedz
  • 7
@Trabzi: tył jest "dyskusyjny" - wszyscy tak mówią. Uważam ze nawet Volvo tak powinno pisać w folderach reklamowych.
Mi osobiście ten tył nie podobał się wcale. Teraz juz trochę się do niego przyzwyczaiłem i serio uważam ze jest mega.
Przez to ze jest oryginalny i nie wyglada jak w każdym innym aucie. To moje zdanie.
Dla większości będzie dalej dyskusyjny :D
  • Odpowiedz
@kubasruba:
@Guillem: zapomnialem.... do idealu brakuje silnika godnego limuzyny. nie mam pojecia dlaczego nie dali CHOCIAZBY jakiejs V6. dziwne to dla mnie ale zapewne tak to obliczyli ze im sie oplaca... :(

a tyl mi sie podoba :)
zrobiony inaczej ale estetycznie, z pomyslem, tworzacy dobra calosc.
  • Odpowiedz
@instinCtoriginal: V widlaste. Dwa bloki po 3 cylindry ustawione pod kątem 60(typ Volkswagen) do 180(Boxer). R -rzędowa wszystkie cylindry jeden za drugim. Silnik jest "wąski i dlugi". Różnią sie rozłożeniem położenia cylindrów na różnych etapach obrotu wału. Nie patrzyłem jak to ma sie do mocy między V i R. Mój R jest bardzo cichy
  • Odpowiedz