Wpis z mikrobloga

a wlasnie... jego najwieksza zaleta to cena. szwedzki standard za 250k konkuruje z niemieckim standardem za 500k.


@instinCtoriginal: Ale bzdura, 500k to kosztuje S-klasa S500 W222 albo siódema 750i G11 plus pare opcji wyposazenia. Przeciez to cały segment wyzej plus duzo mocniejsze silniki.
  • Odpowiedz
@sln7h: Omg. Wrzuciłem w google "volvo s90", wybrałem stronę volvo i dałem co mogłem na max. Nie będę przecież siedział w pracy i przez godzinę wybierał pakiety albo porównywał ceny USA i EU.
  • Odpowiedz
@mariecziek: No to warto wiedziec na przyszlosc ze nie ma co patrzec na ceny w USA bo sa mocno zanizone w stosunku do europejskich, nawet gdy mowa o autach europejskich. Nawet w adresie bez wchodzenia w link widac ze to konfigurator z USA :)
  • Odpowiedz
szwedzki standard za 250k konkuruje z niemieckim standardem za 500k.


@instinCtoriginal: Widziałeś może któryś niemiecki cennik? Bo E-klasę w dobrej opcji łykasz spokojnie za 220 - 250 tys. BMW serii 5 nawet taniej.
  • Odpowiedz