Wpis z mikrobloga

@Stitch: zdaje sobie z tego sprawę, ale jeździć w pełnym kombi w mieście to samobójstwo przy 30 stopniach, chcę minimum ochrony w mieście, nie rozwijam niewiadomo jakich prędkości. No i zależy mi na możliwości szybkiego rozebrania się z tego i rzucenia gdzieś do kufra czy nawet w plecak.
@SuchyArbuz: Jakiś czas temu kupiłem Held Tropic II - co prawda 2x więcej $ niż ten buzer, ale pewnie lepiej sobie poradzi przy szlifie. Sprawdza się w zakresie od 22 do ? (jeździłem przy 35 i było naprawdę spoko). Poniżej 22 pewnie też da radę, ale trzeba narzucić coś pod spód.
A co do ochraniaczy na kolana: http://www.x-factor.pl/product-pol-17-Nakolanniki-STREET.html mam takie coś, ochraniacz Sas Tec. Pewnie przy większej prędkości i tak gówno
@MotoKubaPL: To odpada, mi przy wyższych temperaturach dupa się zapoci, wczoraj dres (nie jakoś strasznie gruby) założyłem i jak zsiadłem bo dwugodzinnej jeździe to miałem dosłownie wielką plamę jakbym się zlał @debenek: śmiesznie bym w tym wyglądał, szukam coś co ciasno będzie leżeć na skórze (ma być moją drugą skórą) ale też żeby nie było zbyt krępujące
@SuchyArbuz ja wziąłem w miarę ciasny rozmiar, kurtke z podpinkami mam znacznie większą. Nie jest to oczywiście kombi skórzane ale mi się sprawdza super, na moto przejechałem w tym ostatnio 4.5kkm po ciepłych krajach, w Krakowie jak latam skuterem po mieście to ubieram tylko kurtkę na cywilne ciuchy
@enjoi: kurtka jak masz co 500m skrzyżowania może być z czgokolwiek, i tak jest gorąc jak sam #!$%@?. Jeansy są #!$%@? grube, do tego żadnych otworów wentylacyjnych, więc jajca mokre. Lepsze chyba tekstyle klasyczne, choć nie wiem czy mają wentylację jakąś.
Nie wiem dlaczego sądzicie, że zbroja nie chroni przed szlifem w mieście? Od uderzeń też nie chroni bo jak w drzewo/latarnie przywalisz to i tak Ci kręgosłup prędzej strzeli, a
@sebawo dlaczego nie chroni od szlifa? Po co zaczynasz dyskusję jak nie masz pojęcia.
Siatka na zbrojach rwie się i topi na ciele od ścierania. Zerwanie ochraniacza też nie stanowi większego problemu zahaczając o jakiś element miejski. Jak chcesz takie coś zakładać na asfalt, to spoko, Twój wybór.
I ochraniacze nie są jak w klasycznych kurtkach.
@sebawo przy jakich prędkościach jeździsz w terenie, a przy jakich na asfalcie? Zbroja ma rozłożyć energię UDERZENIA, a nie tarcia.

Jak myslisz dlaczego sa teraz inteligentne ochraniacze w topowycy markach, które w zaleznosci od siły uderzenia/ szlifu twardnieja, badz sa mekkie? Znowu prowokujesz dyskusje dla czysto osobistej pobudki widze, gdzie nie ma ona zadnego logicznego uzasadnienia. Bo posty znow maja wydzwiek "stul pysk, ja wiem najlepiej"
@enjoi: napisałem gdzieś że gówno się znacie?nie, napisałem

Nie wiem dlaczego sądzicie


Fakt z szybko ścierającą się siatką oczywiście mnie przekonuje, bo to siatka trzyma te ochraniacze, a w dotyku dosyć licha jest.

@Stitch: w terenie jeździsz wolniej, ale uderzenie w drzewo przedramieniem w zbroi spowoduje złamanie ręki a do tego dużej prędkości nie trzeba, imho w terenie właśnie powinna być solidniejsza ochrona, więc taka siatka do terenu się bardziej
@sebawo jak nie rozumiesz podstawowej roznicy miedzy drogowymi ochraniaczami, a terenowymi to konczymy dyskusje. z SAE bylo to samo. #!$%@? sie bez powodu, bo 100c jest stała temperatura podczas testu i ten parametr nikogo nie interesuje, po to było sae zimowe/ letnie (popularnie zwane) zeby dobrac olej do warunków w jakich będzie pracował. ale niee lepiej pisac elaborat, ze sae zawiera sie od lepkosco mierzonej przy temp oleju 100c gdzie #!$%@? 100c
@Stitch: wygrałeś, nie będę na siłę nikomu tłumaczył co to SAE, wytykanie błędów też tu nie działa, 'bo tak zawsze było i #!$%@? sie znasz' ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@sebawo no nie wierze, ze zaraz zaczna sie definicje z czego się to wzielo, gdzie zwyklemu człowiekowi to nie jest wcale potrzebne ( ) kończę dyskusje, bo ochraniacze tez pewnie wiesz dlaczego sa sztywne w terenie, a nie miekkie jak w szosie i dlaczego od 40 lat tylko takie( )
@Stitch: na siłę chcesz wygrać, ale już Ci pisałem że wygrałeś, nie musisz przed kolegami się popisywać ( ͡° ͜ʖ ͡°) zaraz mi pewnie napiszesz, że mi się argumenty skończyły ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Jeansy są #!$%@? grube, do tego żadnych otworów wentylacyjnych, więc jajca mokre. Lepsze chyba tekstyle klasyczne, choć nie wiem czy mają wentylację jakąś.

Chłopie mylisz sie, w tekstylu jaja pocą się o wiele bardziej, bo materiał nie wchlania potu w przeciwieństwie do jeansow.
a teraz już co do tematu:

@SuchyArbuz

~UWAGA NERWUSKI SUBIEKTYWNA OPINIA~

a.
przy 30+ po godzinie jazdy w jeansach musiałem je odklejać, ale nie sam jeans tylko materiał z kevlarem który jest pod spodem i na którym umieszczone są ochraniacze, pot w to wsiąka i tam zostaje

tak jak ci spodnie zmokną to szybko jeans wyschnie od wiatru, tak teoretycznie jest chłodniej, ale że specjalnie przyjemnie w jeansach to nie bardzo

b.