Wpis z mikrobloga

Mirki, co myślicie o Lagunie 3 w wersji GT (oczywiście tylko kombi)? Dobra opcja? Podoba się wam?
Całkiem fajne 2 litrowe diesle 150 km i 180 km i super benzyna 2.0T (około 200 km, ale praktycznie nie do znalezienia :(.)
#renault #laguna #motoryzacja.
Ogólnie cały czas myślałem o #alfaromeo 159, ale już jest jedna u nas w domu i mimo, że trochę choruję na alfy to patrzę za czymś innym.

Tutaj na bardzo ładnych felgach.
6acek - Mirki, co myślicie o Lagunie 3 w wersji GT (oczywiście tylko kombi)? Dobra op...

źródło: comment_1DdRLbEWwjW5GRw2ZNHwc2bfgUQCQ8Vw.jpg

Pobierz
  • 31
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@6acek: bardzo dobra opcja w stosunku do ceny. Dodatkowo 4control który naprawdę jest genialny i jak coś to tylko tej wersji szukać. Diesle są trwałe, można dostać wersję fabrycznie bez FAP i dodatkowo bogate wyposażenie. Oczywiście nie ma róży bez kolców czyli spasowanie elementów wnętrza pozostawia trochę do życzenia. Czasami dziwne usterki występują który nie utrudniają użytkowania a raczej irytują komunikatami.
  • Odpowiedz
@6acek: Fajnie wygląda, ale Subaru Legacy jednak bardziej w moich gustach :)
Do alfy potrzebna jest dodatkowo laweta, ale za to jest piękną Włoszką :D
  • Odpowiedz
@padrax: nie mogę patrzeć na tył w wersji hatchback ;)
@drift33: subaru fajne, ale jak dla mnie trochę przestarzałe stylistycznie i pewnie znacznie droższe w utrzymaniu
@tinka69: insignia w opc to około 10k zł więcej (edit: nawet 20k więcej, a wtedy to już bym w volvo s60/v60 r-design celował)
  • Odpowiedz
@6acek: Laguna jest fest pospolita, przynajmniej tak wygląd (jak to brzmi odnośnie francuskich samochodów...) w przeciwieństwie do insiga za którym każdy się obejrzy (jak to brzmi w kontekście nudnych, pospolitych niemieckich...) no i awaryjność (zwłaszcza elektroniki) dalej mniejsza niż od Lagi.
  • Odpowiedz
@tinka69: insignia jest ładniejsza, ale też droższa... i tak jak patrze na ulice to insignia jest na każdym rogu :). Lagun 3 jest znacznie mniej.
Laguna 3 jest już bardzo dobrym autem i nie jest awaryjna jak jej poprzedniczka . Straciła własnie przez opinie Laguny 2 bardzo dużo i ludzie już jej nie zaufali. No i nie oszukujmy się, nie jest to najładniejsze auto w swojej klasie. Teraz tylko dzięki
  • Odpowiedz
@xetrov: powiedziałem który jest najlepszy - bo jest bezobsługowy i wręcz sprzeczny z napisem na klapie. Bo się w ogóle nie psuje. Jeden z lepszych motorów od nissana. Laguna to dupowóz a nie wyścigówka, nie wiem czy w tym 3,5 v6 jest inny zawias, ale w normalnej 150 konnej wersji zawieszenie jest typowo kanapowe, na zakretach po przesiadce z mojej alfy wypadałem na sąsiedni pas, jadąc tą samą trasą co
  • Odpowiedz
@xetrov:

"a nie lepiej to co na zdjęciu? ( ͡° ͜ʖ ͡°)"


pewnie, że lepiej :), ale człowiek ma już prawie 30lat na karku, żonę, firmę i bardziej praktyczne auto się przyda, a jeżeli jeszcze będzie dobrze się prowadziło to super :).
  • Odpowiedz
@oran: jeździłeś wersją 4control czy zwykłą, bo z tego co ludzie mówią różnica kolosalna :). A właśnie jak już w lagune bym celował ostatecznie to tylko w wersje z tylną osią skrętną.
  • Odpowiedz
@oran: F4Rt akurat też nie ma jakichś problemów a przynajmniej zapewnia lepsze osiągi, podobnie zresztą jak 3.5 tyle że to się wiąże z typowymi cechami V6 no i japończyk, czyli teoretycznie regulacja zaworów prawie jak w maluchu.

Laguna to dupowóz a nie wyścigówka, nie wiem czy w tym 3,5 v6 jest inny zawias, ale w normalnej 150 konnej wersji zawieszenie jest typowo kanapowe, na zakretach po przesiadce z mojej alfy
  • Odpowiedz
A właśnie jak już w lagune bym celował ostatecznie to tylko w wersje z tylną osią skrętną.


@6acek: dokładnie, na inne nie patrz bo różnica jest spora, zarówno przy manewrowaniu w mieście jak i przy wyższych prędkościach, a sam system skrętnego tyłu jest bezawaryjny i bezproblemowy. Nadal jestem pozytywnie zaskoczony jak dobrze mi się nią jeździ w zakrętach pomimo że nie ma tragicznie twardego zawiasu.
  • Odpowiedz