Wpis z mikrobloga

@Comboman: @Yog-Sothoth: są to wymagania minimalne do których przewoźnik musi się zastosować, każda reklamacja jest traktowana indywidualnie

Za spóźnienie wynoszące od 60 do 119 minut pasażer będzie mógł otrzymać odszkodowanie w wysokości 25% ceny biletu, natomiast, jeśli pociąg opóźni się ponad 120 minut będzie to 50%.
@Andczej zawsze to coś, dodam że pociąg prawie że pełny więc strata spora o ile każdemu będzie chciało kopać się z PKP.
Natomiast doszło do ciekawego zjawiska, nic tak nie łączy pasażerów jak opóźnienie i długi postój
@Comboman: Możesz otrzymać zwrot całości, to nic trudnego, wszystko zależy od indywidualnego podejścia.

ewidentnie wina ich pociągu

Owszem wina PKP ICC, ale z drugiej strony to głównie wina słabego produktu PESY i ich awaryjności
@Andczej no nic na to nie poradzisz, fakt dostali nagrodę za wygląd pociągu ale porównując to do kobiet, Jak wiele ładnych ma w pełni sprawną głowę.

Możliwe że dostanę dodając że jadę w sprawie służbowej
To pociąg przejechał 100m i się zepsuł, ruszył po usunięciu awarii komputera, opóźnienie 2h


@Comboman: Oczywiście w mediach cisza. Pamiętam podobną akcję z Pendolino 3 stycznia 2015 roku, a więc w trzecim tygodniu kursowania. Afera na całego, materiał w Wiadomościach TVP1 o 19:30. No ale to włoski szmelc, awaryjny! Kij z tym, że 1 awaria o niczym nie decyduje, bo ważne są współczynniki gotowości i niezawodności. Tutaj Pesa wypada blado, takich