Wpis z mikrobloga

@Felonious_Gru: no to może logowanie przez stronę banku i dopiero wtedy połączenie z konsultantem?
Tutaj otwiera się wyskakujące okienko chatu bez logowania do banku i dopiero tam konsultant prosi o podanie loginu i hasła do banku. Sory ale to gwałci wszystkie zasady bezpieczeństwa hasła.
  • Odpowiedz
@CaptainBryant, aktywować usługę szyfrowania wyciągów możesz tylko w serwisie transakcyjnym. W tym celu po zalogowaniu wybierz proszę w Panelu ustawień - Bezpieczeństwo - Wyciągi szyfrowane i zmień status usługi na "Włączone". Następnie zdefiniuj hasło, za pomocą którego będziesz mógł otworzyć zaszyfrowany załącznik. Hasło musi różnić się od tego, które służy do logowania w serwisie transakcyjnym. Powinno mieć minimum 8 znaków i zawierać 3 z 4 grup znaków: małe litery, wielkie
  • Odpowiedz