Aktywne Wpisy
tomosano +146
Mamy to, nocna cisza alkoholowa w Warszawie została przegłosowana. Największa represja wobec alkoholików po 89' xD
Trzeba to opić wodą z limonką ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Módlmy się za weekendowych meneli, czekają ich ciężkie chwile xd
#alkohol #alkoholizm #warszawa #wiadomosci #niepopularnaopinia #zdrowie #neuropa
Trzeba to opić wodą z limonką ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Módlmy się za weekendowych meneli, czekają ich ciężkie chwile xd
#alkohol #alkoholizm #warszawa #wiadomosci #niepopularnaopinia #zdrowie #neuropa
Czy nocna cisza alkoholowa to dobry pomysł?
- Tak 46.8% (1243)
- jeszcze jak 14.7% (391)
- Nie 28.7% (762)
- alkohol to moje paliwo 9.8% (259)
Anonek463 +716
Człowiek od razu bezpieczniej się czuje ( ͡° ͜ʖ ͡°) #heheszki #policja #marihuana #narkotykizawszespoko #narkotyki
Na początku starczały, teraz zaczyna mi tył uciekać przy mocniejszych złożeniach. Wczoraj nawet na rondzie mi uciekł.
Chciałbym coś bardziej przyczepnego na drogowym asfalcie. W poprzednim moto miałem Michelin Pilot Road 2 ale nie był to typowy sport.
Na czym latacie?
I jeszcze jedno pytanie tym razem z uniwersytetu parkingowego.
Standardowo w gixie jest 180/55/r17. Co mi da jeśli dam wyższą oponę? Np o profilu 60/65?
#motocykle
A po co wyższy profil?
M5 to o tym mówiłeś?
@Jofiel: Teoretycznie tak, ale w praktyce opona oponie nie równa. I dwie opony różnych producentów w tym samym rozmiarze mogą mieć zupełnie inny kształt.
Bo jak mocno jeździsz to roadtecZ6 z tymi dwoma punktami za przyczepność na suchym nie jest dobrą oponą do gixera i wg mnie w ogóle nie jest dobrą oponą na polski asfalt, nie mówiąc już o tym że może być stara albo jej nie dogrzewasz zanim zaczniesz się bawić. M5 to będzie zdecydowanie lepiej a jak naprawdę jesteś heavy user to Racetec.
Nawet przy takich samych cyferkach różne modele opon będą miały nieco różny profil. Podniesienie profilu to zły pomysł, bo taka opona ma mniejszą "sztywność" boczną, a tył nie ma aż takiego wpływu na
@WiewiurPL: tak. Więcej niż zadawalające w zakrętach i bardziej żywotne niż 7rr
Więcej zabawy na nich niż na jakichkolwiek michelinach.
Wczoraj po jeździe 80km (więc raczej temp. nie była problemem) na czystym rondzie przy 40km/h wychylam się w lewo potem w prawo i wtedy cyk uciekł mi tył (niegroźnie ale obniżył mi mocno pewność siebie w zakręcie).
Potem na lekkim prawym zakręcie to samo jakbym po lodzie jechał.
Ogólnie nie mogę jakoś gixem się "złożyć" nisko. Nie wiem czemu. Prowadziłem koledze ostatnio F4 i bez problemu zamknąłem oponę. Muszę więcej ćwiczyć. Może nie mogę się złożyć przez oponę? Chociaż jest nowa (z taką go kupiłem)
Po "słupkach" widzę że moja opona nie za bardzo się nadaje do latania po winklach. Wolałbym coś co na suchym będzie się kleić motzno (nawet licząc mocniejsze zużycia) kosztem przyczepności na mokrym (żaden ze mnie turysta, latam jak jest sucho a jak mnie deszcz zaskoczy to będę jechał wolno).
Myślę, że wybiorę jedną
@WiewiurPL:
złapałeś jakiegoś syfa typu kropla oleju i został na oponie. Oleju potrzeba naprawdę mało na takie atrakcje jak
Dwa razy pod rząd? Może mam pecha.
GIX K2. Musze więcej ćwiczyć, na jakiś tor się wybrać wreszcie. Obejrzeć jeszcze raz filmy szkoleniowe. Myślę, że jest to wina złej pozycji ciała w zakręcie.
A powiedz pójść na całość typu Pierlli Diablo to chyba nie ma sensu na szosę?
Kiedy opona jest stara? Po 3 latach?
Raz złapałeś i wystarczył na dwa razy :-) Ze środka się wytarł z boku został. Zauważ że za każdym razem problem był w prawym zakręcie. To oczywiście tylko moja
Właśnie chciałbym kogoś podpatrzyć ale kogoś kto naprawdę wie co robi żeby nie uczyć się od kogoś kto sam nie umie.
Dzięki za rozjaśnienie sytuacji.
Jeśli chodzi o opony to powinieneś być zadowolony z diablo rosso 3. Mi nic się nie ślizga ani na torze ani na ulicy no i wystarcza na jakieś 6000 może więcej. Profilu nie zmieniaj. Ludzie czasami zmieniają na wyższy ale z myślą o torze i mając już jakieś doświadczenie eksperymentuja z oponami pod siebie.
@b3liaR: muszę na prawdę polecieć na jakieś szkolenie bo czuje, że mam poważne braki z winklach...