Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Mirki, sprawa wygląda tak, że po prostu się boję. Mam 22 lat, pare razy zmieniałem studia, ale od roku jestem na wymarzonych. Może nie tak, że wymarzonych, bo długo mi zajęło dojście do tego co chciałbym robić w życiu, ale boję się, że to jest chwilowa zajawka. Studiuję informatykę więc jeśli uda mi się je skończyć to będzie hajs, kobiety i drogie samochody. Poszedłem tam trochę ze względu na brata. Po licbazie nie wiedziałem co robić ze swoim życiem, poszedłem na gunwostudia gdzie było programowanie, spodobało mi się, ale cały kierunek lipa. Poprawiałem mature i chciałem dostać się na informatyke, ale nie pykło i kolejne gunwostudia rzucone po semestrze ale w końcu się udało i jestem na informatyce i bardzo lubię swój kierunek. Trochę się obawiam tego, że poszedłem tam ze względu na to, że brat to skończył i dobrze mu się żyje. Spodobało mi się też, więc nie ma co się martwić bo chcę je skończyć, ale nie mam pewności czy to jest to co chcę robić do końca życia. Mniej więcej plan mam, ale nie wiem czy to jest mój plan z głębi serca czy troche idę ścieżką brata, bo wiem co mnie czeka i w razie czego mam pomoc (nie chodzi, że brat załatwi prace, ale że podpowie, doradzi, że idę wyznaczoną ścieżką przez brata). Jestem bardzo nieśmiały i kompletnie w siebie nie wierzę przez co nie ukrywajmy zawaliłem ten rok. Jestem cholernym tchórzem i poddałem się tuż przed sesją, bo czułem, że i tak nie podołam. Chociaż dużo się uczyłem, ale czasami strach przed porażką mnie na tyle paraliżuje, że się wycofuję. Ostatecznie muszę powtórzyć rok (nie cały, bo wiele przedmiotów mi przepiszą, ale te które zawaliłem będę powtarzał z rocznikiem niżej). Więc jestem tak jakby 3 lata do tyłu niż rówieśnicy, ale to tez mnie jakoś nie martwi, bo ostatecznie jestem na studiach, które lubię i chciałbym chyba zajmować się programowaniem później. Na magisterkę pójdę zaocznie, żeby zdobywac już doświadczenie, bo za dużo lat przewaliłem żeby robić ją dziennie