Wpis z mikrobloga

bankomat mi zjadł kartę z #mbank z info że ją zablokowałem w banku :/, infolinia nie działa a ja bez karty i pieniedzy

storn tez nei dziala za bardzo
  • 50
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@PawelPe: no dokladnie to chcialem przekazac, moze się źle wysłowiłem. Nie ma blokady srodków, nie widzisz ze wykonales płatnosc kartą, pojawia się dopiero za jakis czas jak terminal się połączy z siecią :p Swoją drogą ciekawe jak wtedy terminal w offline sprawdza czy serio mozna komus cos sprzedac, czy karta jest wazna itp. Magia trochę - a co jak bym środków nie miał za te kilka dni?
  • Odpowiedz
@PawelPe: no okej, ale normalnie przeciez by wyskoczyła odmowa, zamiast akceptacji i obyło by się bez minusa. A co gdy dana karta by była zablokowana/zastrzezona/niewazna? sklep rozliczył transakcje offline i będzie stratny, bo karta-widmo? :D
  • Odpowiedz
@Jestem_Tutaj, w związku z sytuacją wczorajszą ilość połączeń z ekspertem online wzrosła i czas oczekiwania na połączenie był wydłużony. Przepraszamy za utrudnienia.

Pozdrawiamy, Zespół mBanku
Zapraszamy do dyskusji lub kontaktu bezpośredniego. Chętnie odpowiemy na pytania dotyczące naszej oferty.
  • Odpowiedz
@MichaelT128, na bieżąco sprawdzaliśmy sytuację i poinformowaliśmy klientów na Facebooku oraz Twitterze. Informacja została zamieszczona również dzisiaj na naszej stronie pod linkiem: https://www.mbank.pl/informacje-dla-klienta/indywidualny/post,7152,wczorajsze-utrudnienia-w-korzystaniu-z-kartami.html Przepraszamy za niedogodności.

Pozdrawiamy, Zespół mBanku
Zapraszamy do dyskusji lub kontaktu bezpośredniego. Chętnie odpowiemy na pytania dotyczące naszej oferty.
  • Odpowiedz
@KotoFan, kartę wyślemy do Ciebie automatycznie w najszybszym możliwym terminie. Będziemy również kontaktować się z Tobą indywidualnie telefonicznie i/lub przez serwis transakcyjny. Jeżeli poniosłeś straty związane z brakiem możliwości dokonania transakcji kartą opisz je i złóż reklamację. Przepraszamy za wszelkie niedogodności związane z tą sytuacją.

Pozdrawiamy, Zespół mBanku
Zapraszamy do dyskusji lub kontaktu bezpośredniego. Chętnie odpowiemy na pytania dotyczące naszej oferty.
  • Odpowiedz
@ZespolmBanku: No ale to nową, więc i tak będę musiał się z tym bawić. Stara zastrzeżona już, więc co mi po tym. Nie wszędzie zapłacę przez apkę, a po to mam kartę, żeby nie nosić gotówki :/. Nie wiem jak telefon do mnie coś rozwiąże w tej kwestii, ale dziękuję za informację.
  • Odpowiedz
@wiecejszatana, nowe karty wyślemy automatycznie do klientów w niezwłocznym terminie. Będą one dostarczone pocztą na adres korespondencyjny podany do wiadomości banku. Za wydanie nowych kart nie będziemy pobierać opłat. Jeżeli taka opłata zostałaby naliczona to podlega zwrotowi. Należy wówczas kontaktować się z ekspertem online na rozmowie wideo/audio: https://www.mbank.pl/indywidualny/uslugi/uslugi/ekspert-online/ Przepraszamy za utrudnienia.

Pozdrawiamy, Zespół mBanku
Zapraszamy do dyskusji lub kontaktu bezpośredniego. Chętnie odpowiemy na pytania dotyczące naszej oferty.
  • Odpowiedz