Wpis z mikrobloga

bankomat mi zjadł kartę z #mbank z info że ją zablokowałem w banku :/, infolinia nie działa a ja bez karty i pieniedzy

storn tez nei dziala za bardzo
  • 50
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@KotoFan: też tak kiedyś miałem w pekao... okazało się że w bankomacie w którym wypłacałem kasę wcześniej było to urządzenia skanujące karty i profilaktycznie zablokowali mi kartę :D
  • Odpowiedz
@KotoFan: Witam w grupie mirku. Mi też przed chwilą zjadło, wszystkim zjada. Oni #!$%@? nie mają godności człowieka. Jako tymczasową poradę powiem że w bankomatach Euroneteu możesz wypłacić BLIKiem jeśli masz apkę mBanku.

A pozatym uważam że #mbank cwel.
  • Odpowiedz
@edekk91 @KotoFan, problem został aktualnie zgłoszony i trwają prace nad jego usunięciem. Ze względu na dużą ilość połączeń, kontakt z mLinią jest utrudniony. Zachęcamy do kontaktu z ekspertem online w kanale wideo/audio lub czat: https://www.mbank.pl/indywidualny/uslugi/uslugi/ekspert-online/ Przepraszamy za utrudnienia.

Pozdrawiamy, Zespół mBanku

Zapraszamy do dyskusji lub kontaktu bezpośredniego. Chętnie odpowiemy na pytania dotyczące naszej oferty.
  • Odpowiedz
@ZespolmBanku: Mam pytnie kiedy będę miał nową kartę i kto zrekompensuje czas zmarnowany na obsługę tego problemu z mojej strony? Konfiguracje w różnych sklepach, usługach itp?

Na waszym FB widać, że jest to problem raczej na dużą skalę więc trzeba będzie wyrobić dużo kart.
  • Odpowiedz
Podpinam się pod pytanie @KotoFan. Przed 20 minutami zeżarło mi kartę w Euronecie, pozwoliło zapłacić blikiem w oszonie, a 5 minut później odrzuciło identyczną płatność blikiem w McDonald'sie (akurat tutaj widzę chęć dbania o moją formę, chwali się) i zostawiło mnie bez karty. Mało fajno.
  • Odpowiedz