Po długiej wewnętrznej walce postanowiłem jednak kupić "skarbonke" ( ͡°͜ʖ͡°). Zawsze chciałem mieć A6, nigdy wcześniej nie prowadziłem ani nie siedziałem w środku - po jeździe testowej szybka piłka, muszę ją mieć :D zwłaszcza że trafiła się idealna konfiguracja: model z końca produkcji z najbardziej dopracowaną jednostką CDYA(poprzednie generacje silnika miały kilka problemów) 3.0 tdi 240km quattro+tiptronic bardzo polecam gdyby ktoś się zastanawiał. E60 to gniot dla sebixów.
@artur1792: wiem, na szczęście mieszkam tam gdzie kupiłem auto. Normalnie to akcyza za silnik 19%+vat+dodatkowe opłaty. beka z tych co kupują tanie szwajcary z alledrogo ( ͡°͜ʖ͡°)
@xetrov: Dzięki :) troche się trafiło bo przeglądałem aukcje i RSSy jakieś pół roku i wstrzeliłem się szybko po dodaniu ogłoszenia - głównie przekonała mnie oferta dilerska+gwarancja. po wywiadzie lokalnym zdobyłem informacje że samochody serwisowane poza ASO są niezbywalne więc stwierdziłem że raz kozie śmierć :) po przesiadce z golf V jest masakra, auto płynie jak jacht na spokojnym morzu.
@snowboarder: I weź tu mów, że polska zawiść to stereotyp. Kupiłeś sobie samochód, a w połowie komentarzy, że gorszy od Passata, na pewno kręcony i w ogóle jesteś frajer bo w PL taniej. Biedaczki muszą żółć wylewać bo kogoś stać na auto za 80k, a oni co najwyżej golfem 3 mogą pojeździć.
tak z innych ciekawostek odnośnie auta/silnika(przynajmniej mnie to trochę zdziwiło) to w silniku mieści się około 9,5 litra oleju - nie że mi to jakoś przeszkadza ale po prostu brzmi to absurdalnie dużo :)
@snowboarder: od czego by tu zacząć... Mamy w firmie identyczna a6. Ostatnio była zawieziona do serwisu i okazało się, ze przy przebiegu około 150 tys km do zrobienia było praktyczne całe zawieszenie i inne pierdoły - koszt 10 k zł (i to nie w serwisie audi), przy czym dodać należy ze auto było regularnie serwisowane. Druga sprawa - silnik w tej jednostce jest zbyt mały zeby ciagnac bez uszczerbku tak dużą
@haker_proker: co do C6 to poczytaj jak się "sypała" pierwsza generacja silnika tzn BMK(224km), w następnym ASB(233km) poprawiono to i owo w rozrządzie, napinaczach i wtryskach ale nadal występowały problemy, 3 generacja CDY* dostała przeprojektowany rozrząd itp. Co do C7 to chciałem uniknąć trafienia w egzemplarz z problemami wieku dziecięcego - silnik+więcej elektroniki co mnie trochę odstraszało po przeglądaniu różnych for dyskusyjnych. Dodatkowo wolałem skrzynie tiptronic zamiast s-tronica(pochodna DSG) w c7.
@hassassin: użytkuje samochód w długich trasach na zachodnich autostradach - o zawieszenie jestem spokojny ( ͡°͜ʖ͡°)
Co do ceny utrzymania, wtrysków w V6 i ewentualnej roboty rozrządu to jestem świadomy i zupełnie mi nie przeszkadza. Nie po to szukałem dobrego egzemplarza aby teraz robić cebula deal na utrzymaniu.
Silnik zbyt mały? lol, masa ludzi jest zadowolona jak 2.0tdi 140km się sprawdza w tej budzie -
eh że im nie wstyd coś takiego podawać. a w tym kawałku kurczaka więcej panierki niż mięsa... nawet na sosie i sałacie oszczędzają #kfc #fastfood #jedzenie
#pokazauto #chwalesie #audi
@artur1792: też fakt, jak sprowadzałem swój to wyszło sporo drożej niż gdybym kupił w PL, zwłaszcza wysoka akcyza boli.
@snowboarder: no to się nie dziwię ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Co do ceny utrzymania, wtrysków w V6 i ewentualnej roboty rozrządu to jestem świadomy i zupełnie mi nie przeszkadza. Nie po to szukałem dobrego egzemplarza aby teraz robić cebula deal na utrzymaniu.
Silnik zbyt mały? lol, masa ludzi jest zadowolona jak 2.0tdi 140km się sprawdza w tej budzie -
Ja to bardziej w C5 2.7T celuje ;)