Aktywne Wpisy
Aviatik7 +323

SupreminTHC +45
Zobaczymy co teraz z tego wyjdzie
AMBER PLUS
Każdy chyba już zna zasady.
1. Plusujesz post
2. Plusujesz wszystkie komentarze
3. Dopisujesz swój komentarz
4. Reszta plusuje Twój komentarz
#amberplus #plusujomireczki #glupiewykopowezabawy #heheszki #zadarmo
AMBER PLUS
Każdy chyba już zna zasady.
1. Plusujesz post
2. Plusujesz wszystkie komentarze
3. Dopisujesz swój komentarz
4. Reszta plusuje Twój komentarz
#amberplus #plusujomireczki #glupiewykopowezabawy #heheszki #zadarmo





Wczytuje plik graficzny poprzez loadimagefromurl, następnie powiedzmy wyświetlam go i podczas próby usuwania lub nadpisania nie mogę tego zrobić ponieważ "plik jest używany przez proces (nazwa aplikacji mojej)", nie wiem jak wyczyścić to. Ktoś coś?
@swatinf:
try
{
Bitmap image1 = (Bitmap) Image.FromFile(@"C:\Documents and Settings\" +
@"All Users\Documents\My Music\music.bmp", true);
TextureBrush texture = new TextureBrush(image1);
texture.WrapMode = System.Drawing.Drawing2D.WrapMode.Tile;
Graphics formGraphics = this.CreateGraphics();
formGraphics.FillEllipse(texture,
new RectangleF(90.0F, 110.0F, 100, 100));
formGraphics.Dispose(); ///niby mamy dispose ale głowno daje
}
catch(System.IO.FileNotFoundException)
{
MessageBox.Show("There was an error opening the bitmap." +
"Please check the path.");
}
Dispose() ZAWSZE w bloku finally
a tak w ogóle lepiej używać using(....) { //....} a nie try...catch...finally
A image1.Dispose() nie ma?
Obsługę wyjątków całkowicie spartoliłeś. Poświęć 30 min i doczytaj co i jak.
Możesz robić jak w uproszczonym przykładzie z dokumentacji:)
albo spróbuj tego:
using(Bitmap image1 = (Bitmap)Image.FromFile(@"C:\Documents and Settings\" + @"All Users\Documents\My Music\music.bmp", true))
{
TextureBrush texture = new TextureBrush(image1);
texture.WrapMode = System.Drawing.Drawing2D.WrapMode.Tile;
using(Graphics formGraphics = this.CreateGraphics())
{
formGraphics.FillEllipse(texture,
new RectangleF(90.0F, 110.0F, 100, 100));
}
}
Jakich przestrzeni nazw używasz? to jest WPF?
widzę że TextureBrush też powinno być zwalniane- dodaj kolejny using(TextureBrush texture = new TextureBrush(image1)){/////.....}