Wpis z mikrobloga

@ShadowS: @mroz3: Ryzyko jest niestety ogromne. A koncepcja gry bardzo mi odpowiada. Tylko nie wiem jakie ma wymagania.

Ponoc mozliwosc spotkania kolejnej osoby bedzie bardzo ograniczona i może sie to nigdy nie zdarzyć. Wiec albo będziemy latali z planety na planetę i szukali nieprzelootowanej albo będziemy zbierać resztki po innych albo na żadnej planecie nie bedzie śladów po innych.
@Bunkier: To będzie minecraft w kosmosie. Żadnej głębi.

Ta gra nie ma prawa wypalić. Tzn. jasne - sprzedać się pewnie jakoś sprzeda, oceny w pismach najgorsze nie będą, ale na pewno nie będzie go można nazwać "rewolucyjnym" czy "przełomowym".

Powodzenia w zwiedzaniu bilionów identycznych planet.
@Wiedmolol: No i tu jest wlasnie problem. Jeśli to ich proceduralne generowanie bedzie działało to ok. Fajne bedzie odkrywanie. Gorzej gdyby różnice stworów były tylko kosmetyczne czy kolory rożne... Z drugiej strony survival taki wielki z lataniem po galaktykach? Nie brzmi to zle.
@Bunkier: też czekam i obserwuje, lecz cena jest zaporowa.
@Croudflup: @Bunkier: to jest własnie to że multi niby jest niby go nie ma. Ja preferuje i fajnie by było jakby można było spotykac innych a nie tak samemu, bo jeśli będzie to niby "multi" to ja tej grze podziękuje. Adie
@Bunkier: BTW, taguj też GOG. Bo na GOG tez gra wychodzi nie tylko na steam. Jeśli będe grę kupować (a będę na 99% chyba ze jakiś gniot wyjdzie) to własnie nie wiem jeszcze na na gog czy na steam.