Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
#tinder #badoo #toniejestzarzutka #coolstory Mam 26lat, jestem informatykiem na razie jeszcze tylko za 6k, mam Passeratti CC 2.0 TDI od niemca w pół-skórze (LOL) i nigdy nie miałem problemu z dziewczynami, w klubach nie mam najmniejszego problemu z zagadywaniem i prowadzeniem rozmowy z laskami, często udaje się potańczyć czy wyrwać numer, a czasami to i sama da ten numer. Robię to tylko na trzeźwo, jak jestem podpity to tego nie robię, a ostatni, że dużo piję z kolegami po klubach to i nie podbijam do dziewczyn. Koledzy mi mówią, że koleżanki które się obracają w okół nas mówią, że mam zajebistą bajerkę itd. i że ponoć przystojny, może dlatego, że dbam o siebie i chodzę na siłownię z dobrymi efektami, lubię się dobrze ubrać. Mój opis nie pasuje trochę do stereotypowego informatyka - programistę, bo na to wygląda, że nim nie jestem. Nie trafiła się jednak nigdy ta jakiej szukam, ta jedyna, a w sumie nie wiem jakiej szukam. Ta za głupia, ta ma krzywe nogi, tamta ma szalony wzrok, inna ma #!$%@? rodziców (pamiętajcie sprawdzajcie rodziców panienek żebyście nie wylądowali w cebuli na lata). Postanowiłem więc sprawdzić co to jest ten cały Tinder i Badoo nie dla atencji bo jej nie potrzebuje, a żeby się z jakąś spotkać. #!$%@?łem masę swoich fotek bez filtrów, bez Passeratti ;) w tle i innych ulepszaczy, zwykłe fotki robione najczęściej przez kogoś innego z jakiejś okazji, impreza, grill itd... Pasków w przedziale od 0-6/10 #!$%@? od #!$%@? jednak żeby nie marnować czasu to te usuwałem. Trafiło się kilka perełek w tym jedna, nazwijmy ją Jowita, mityczne 10 na 10 jednak dla bezpieczeństwa dam 9/10. Lat 19, 130km ode mnie w podobnej wielkości mieście i mnie to nawet pasuje. #!$%@? masa fotek, ze wszystkich profili i stron o dziwo bez filtrów, zasłaniania włosami i innych perfidnych oszustw. Zdjęcia wyraźnie i konkretne w pospolitych Polskich miejscach, jej mieszkaniu, pokoju. Z fotek po prostu widać, że nie fake konto. Polka - jedn