Wpis z mikrobloga

Zapraszam na drugą turę testów mechaniki walki - http://rezoner.net/axe

Serwer może często zdychać w związku z aplikowanymi poprawkami :)

Zmiany:

* Można pisać wiadomości [ENTER]
* Zmiana nicka /name jakisnick
* Zmienione sterowanie WSAD
* Przyspieszone animacje ataku
* Lag przy obracaniu zmniejszony do minimum
* Roll jest na środkowym przycisku myszy
Propozycje, usterki, w języku angielskim proszę zgłaszać tutaj http://axe.userecho.com

FAQ:

Do czego jest kopnięcie?


Kopnięcie służy do kontrowania turlającej się postaci.

Co robią kurczaki?


Nic. Odróżniam nimi graczy od botów.

#rezogry #gamedev #html5 #javascript
Pobierz
źródło: comment_x8UWMMn7HyWUvF0JWYApOILEeOGmjxua.jpg
  • 55
@MaddoxX1911: Popsute są - zmieniłem pixelarty na prerendery i drzewa jak i jelenie są niekompatybilne - ale naprawię niebawem. Bardziej interesowały by mnie jakieś environmentale - niebezpieczne obiekty w grze.
@rezoner są pewne niedociągniecia w mechanice.
troche skrócic czas miedzy skokiem a mozliwoscia walniecia, bo ja juz dawno wyladowalem, i chce juz bić a sie nie da
po 2. kop nie dizala mi w przegladarce, a nawet jak dziala to nie ma sensu go wciskac.
po 3.pasek zycia ? - to nie takie wazne
po 4. kop ma nie najlepsza animacje/anatomie

pozatym - mega!
@rezoner: Moim zdaniem trochę zbyt chaotyczna jest ta walka, a spowodowane jest to tym, że ciężko trafić odpowiednio w hitboxa, więc każdy spamuje. Blok jest mało efektywny ponieważ atak jest zbyt szybki. Animacja ataku jest za krótka by zdążyć zareagować na blok, chyba że się przewiduje przyszłość albo przypadkowo uda wbić klawisz bloku akurat przed lecącym toporkiem.
Ciężko też dogonić kogoś jak spierdziela, a właściwie to niemożliwe dopóki się sam nie
@Ruler: Pokombinuję coś z tą staminą - będą też noże do rzucania, żebyś mógł zaaplikować uciekinierowi.

Wcześniej atak był powolny i też nie było dobrze - może poprostu blok przyspieszyć i dodać możliwość podtrzymania go przez dłuższy czas?
@rezoner: czasami mi się coś zacina- postać zaczyna się przemieszczać jakby wcisnął się przycisk- w jednym kierunku, mogę się obracać i machać toporkiem i łazić na boki ale nie mogę się cofać.
Podejrzewam też że to może być coś z łączem
W związku z tym proponuję żebyś w rogu dodał pinga w milisekundach. Dodałem ci to w systemie zgłoszeń :-)

EDIT: No i co chyba ważne: po pewnym czasie problem znika
@rezoner: Myślę, że dłuższy blok to dobry pomysł, ale raczej nie rozwiąże na dłuższą metę problemu, bo jednak te ludziki są małe i ciężko coś u nich zobaczyć (może więcej cienia i kontrastu by podkreślić pewne rzeczy np. atak toporem i smuga za nim na czerwono, blok na niebiesko, stały blok na zielono/żółto?).
To dość trudna kwestia do rozwiązania, bo jednak w grach 3d takich z prawdziwego zdarzenia zanim przeciwnik się
Pobierz
źródło: comment_FZXMqPuTAfFBObKrOPBdOhgsvPrIoos1.jpg
Chodzi o dźwięk czy troli?

@rezoner: Dźwięk. Trolle to pikuś xP

Wcześniej atak był powolny i też nie było dobrze - może poprostu blok przyspieszyć i dodać możliwość podtrzymania go przez dłuższy czas?

Buff do bloka, bo średnio opłaca się w ogóle z niego korzystać :P

Te kropeczki z hp też fajny pomysł i dobrze by było gdyby np. co 3 fragi życie nam się odnawiało - taka nagroda za bycie