Wpis z mikrobloga

mirki mi na razie nic nie anulowali 4x dotpay zamowienie i 1x karta payeezy dalej mam status Twoje Nowe zamówienie czeka na potwierdzenie.
  • Odpowiedz
Rzecznik mówi, że kwota brana pod uwagę jest ta, która jest najbardziej przychylna dla kupującego. Ogólnie rzecz biorąc muszą zrealizować zamówienie. Do tego zniknął punkt z regulaminu mówiący o cene znacznie odbiegającej od ceny rynkowej. Odnośnie zamawiania max dwóch sztuk bo, że powyżej to sprzedaż hurtowa też łamią przepis i nie powinno być tego w regulaminie.
  • Odpowiedz
Teraz czekamy na odpowiedź sklepu. Sami pewnie kombinują, dzwonią i się dowiadują jak mogą uniknąć realizacji zamówień ale niestety nic nie wskórają ;p
  • Odpowiedz
Robi się coraz ciekawiej - jako, że zrobilem przelew czekam na rozwój wydarzeń :D

ps ja maila nie dostalem zadnego do tej pory
  • Odpowiedz
Dzwoniłem do ich handlowca, kazał mi napisać maila na pomoc@proline.pl, bo oni tam nie zajmują się tą sprawą.
Polecam naskrobać maila, przypomnieć im o ich regulaminie i czekać. (dotyczy tylko płacących elektronicznie, karty debetowe/kredytowe się nie liczą)
  • Odpowiedz
Ej a jak ktoś zamawiał z ps computer ? To mi przysłali: PS COMPUTER Sp. z o.o. Piotr Jaśkiewicz
10:26 (4 godziny temu)

do mnie
Witaj,

Dziękujemy
  • Odpowiedz