@Airbooz: Ale co znaczy "proszę się rozejść"? Są zobowiązani umową kupna-sprzedaży, do której zawarcia doszło i żadne oświadczenia czy przeprosiny nie zmieniają tego faktu.
Rzecznik mówi, że kwota brana pod uwagę jest ta, która jest najbardziej przychylna dla kupującego. Ogólnie rzecz biorąc muszą zrealizować zamówienie. Do tego zniknął punkt z regulaminu mówiący o cene znacznie odbiegającej od ceny rynkowej. Odnośnie zamawiania max dwóch sztuk bo, że powyżej to sprzedaż hurtowa też łamią przepis i nie powinno być tego w regulaminie.
Teraz czekamy na odpowiedź sklepu. Sami pewnie kombinują, dzwonią i się dowiadują jak mogą uniknąć realizacji zamówień ale niestety nic nie wskórają ;p
Dzwoniłem do ich handlowca, kazał mi napisać maila na pomoc@proline.pl, bo oni tam nie zajmują się tą sprawą. Polecam naskrobać maila, przypomnieć im o ich regulaminie i czekać. (dotyczy tylko płacących elektronicznie, karty debetowe/kredytowe się nie liczą)
http://proline.pl/?p=VGAGAINVD0375
#komputery #cebuladeals #promocje
ps ja maila nie dostalem zadnego do tej pory
Polecam naskrobać maila, przypomnieć im o ich regulaminie i czekać. (dotyczy tylko płacących elektronicznie, karty debetowe/kredytowe się nie liczą)
10:26 (4 godziny temu)
do mnie
Witaj,
Dziękujemy