Wpis z mikrobloga

@sorek: Ja nie twierdzę, że to odma jest. Ja obstawiam, że silnik się kończy, jeśli ma takie monstrualne zużycie oleju. Stan pierścieni jest do skontrolowania i kompresja. Pytanie tylko, czy jeśli tego nie opłaca się remontować i kupisz następny, czy nie wpakujesz się w podobne koszta. Ja zastanowiłbym się nad sensem trzymania tego samochodu.
  • Odpowiedz
via Android
  • 0
@Zielony34: w innym aucie bym miał to samo xD a jak mówiłem silnik i tak chciałem swapowac, a mam dobre dojścia bo w uk to nie problem ;)
  • Odpowiedz
via Android
  • 0
@Zielony34: xDD co Ty. Silniki są w obu te same, a budy E46 są małe w porównaniu do E39, szczególnie touringi. Obecnie jedyną opcją na zmiane dla mnie jest E91 ale one są dużo za drogie i nie podobają mi się tak jak E39 :)
  • Odpowiedz
Czyli ogólnie serię 5 preferujesz? No szukać możesz innego silnika, tylko obyś nie trafił na to samo, co masz teraz. Chyba są firmy handlujące częściami z gwarancją, nie? Wydzierają silniki z rozbitków, robią i sprzedają z gwarancją.
  • Odpowiedz