Wpis z mikrobloga

#ama Hi wszystkim, pracowałem do niedawna na infolini przychodządzej (ludzie do mnie dzwonili) jednej z sieci :) Słucham pytań.

Patrzyłem nie ma AMA z pracownikiem takiej infolini, albo źle szukałem.
  • 29
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

abandonow


@qwelukasz: Nie za bardzo wiem o co Tobie chodzi. Jeżeli o możliwość odrzucenia połączenia, to nie, każde wpadało będąc zaogowanym do urządzenia. Mieliśmy możliwość rozłączenia już nawiazanego, ale tak aby "O tego numeru nie lubię, nie odbieram" to nie
  • Odpowiedz
@bas_daniel: Nie miałem prowizji od sprzedaży, dochodziła tylko "premia" od dosprzedanych pakietów (jeżeli klient chciał aktywować dodatkowy pakiet, bo mu się np. skończył) były to grosze i nie pamiętam warunków, które trzeba było spełnić (chyba conajmniej w 1/3 rozmów trzeba było coś dosprzedać).
  • Odpowiedz
Macie jakieś szkolenia z tego, jak czarowac ludzi zeby przedluzali umowy? (W sensie jak dopierac zdania, kiedy odpuscic a kiedy przydusic itd.) no i jak to wyglada ze skutecznoscia? Ile umow dziennie potrafisz zrobic?
  • Odpowiedz
@qwelukasz: Ranking tak, na pdostawie wyników D-SAT (zwrotna ocena konsultanta) oraz AHT (śr czas rozmowy) premie. Osobiście wolałem mieć mniejszy D-Sat (czyli lepiej) aniżeli mniejsze AHT. Prezentacje wyników mieiśmy w zależności od tego jak często koordynator zaktualizoiwał plik grupy. Czasem raz na tydzień, czasem raz na miesiac.
  • Odpowiedz