Wpis z mikrobloga

Panowie Mirki znający się na sprzęcie rowerowym - pomocy. Obecnie jeżdżę na fabrycznych oponach Continental Flow, takie z obrazka. Problem w tym, że teraz w sezon jeżdżę 80% asfalt, 20% polne drogi, i wydaje mi się, że te wielkie opony toczą się strasznie ospale. Zyskam na "szybkości" i lekkości jazdy zmieniając opony na tzw semi-slick, jakieś węższe? Bo zastanawiam się czy jest sens kupować... #rowery #rower
smootas - Panowie Mirki znający się na sprzęcie rowerowym - pomocy. Obecnie jeżdżę na...

źródło: comment_oQvVJpLpOTRfOPCggoLVzzmarDdzfJ01.jpg

Pobierz
  • 11
  • Odpowiedz
@smootas:
to góral jakiś czy cross?
jakieś opony 1.5-1.6 semislicki + zablokowanie amortyzatora i powinno być sporo lepiej i lżej do pedałowania. No ale szosa to nie będzie :P
  • Odpowiedz
@smootas: Twoje opony to i tak #!$%@? xd ja mam masywniejsze, ale powiem tak. Kupiłem rower. Opona była odwrotnie założona z przodu xd tyłem do przodu. Jeździłem tak z 3 lata, aż dętka poszła. Podczas wymiany załozyłem oponę w dobrą stronę i o #!$%@? jak to jezdzic zaczeło;p
Wracając do tematu. Powinieneś odczuć lekkość jazdy. Przynajmniej ja odczuwam wsiadając na tribana z mojego krossa
  • Odpowiedz
@smootas: do dzisiejszego poranka miałem założone Continental Double Fighter 2, jak sie wbiło 4-5 atmosfer to naprawdę super sie śmigało, jedyne co to wydaje mi sie ze szybko sie skończyły. Dzisiaj rano niestety przecinałem szkłem tylnią oponę i jest do #!$%@? :(
  • Odpowiedz
@smootas: Nie wiem czy semi slick czy nie, środek ma gładki przez co po asfalcie naprawdę fajnie się zasuwa. Są dość grube - nie ma problemów z dziurami w drodze czy krawężnikami przy ścieżkach. Moim zdaniem fajna opcja na miasto
  • Odpowiedz