Wpis z mikrobloga

Jak to zwykle bywa, w nocy o 3 najlepiej rozmyśla się o życiu, eh. Czy są tu jakieś Mirki, które mogłyby mi pomóc w mych życiowych dylematach?

Otóż marzy mi się #emigracja i to nie z przyczyn zarobkowych, ale po prostu ciągnie mnie w świat i chciałabym trochę pomieszkać zagranicą póki człowiek młody. Mam 25, jestem po studiach, mam całkiem nieźle płatna pracę, znam bardzo dobrze angielski i nieźle mi się żyje, ale ciągle mam to poczucie, że to jeszcze nie to i nie żyję tak jak powinnam. Niebieskiego paska brak, innych zobowiązań brak i tak się zastanawiam, czy nie rzucić w #!$%@? wszystkiego i nie ruszyć w świat. Do tej pory udało mi się pomieszkać przez ok 10 miesięcy zagranicą w #szwecja #finlandia

Tak myśle już od bardzo dawna nad tym i w głowie mam dwa pomysły: #holandia i #chiny.

W Holandii tak by po prostu pomieszkać, bo bardzo mi się tam podoba, lubię sery, podoba mi się język, wydaje mi się, ze potrafię się z nimi dogadać itd. I teraz czy jest tu jakiś dobry Mirek, który pracuje i mieszka w Holandii, by mi powiedział jak wyglada rynek pracy? #korposwiat u mnie mocny i takiej pracy bym chciała szukać, więc czy realne jest znalezienie pracy mieszkając w Polsce, czy firmy nawet patrzą na CV ludzi nie będących na miejscu? Nie jestem informatykiem za 15k, doświadczenia mam 2-3 lata, ale nie widzę powodów by nie zacząć czegoś innego. Z miast to głownie #rotterdam #amsterdam #haga

Czy powinnam rozważyć po prostu przeprowadzkę w ciemno i szukanie czegoś na miejscu? #niderlandzki nie znam, ale chętnie podszlifuje. Ile kasy powinnam mieć by pomysleć o przeprowadzce tam i utrzymaniu się w trakcie poszukiwań?