Aktywne Wpisy

masiej +6
Optymalna moc samochodu na co dzień to:
- do 100KM 5.6% (152)
- 101-150KM 31.8% (861)
- 151-200KM 35.1% (951)
- 201-250KM 12.0% (325)
- 251-300KM 5.1% (138)
- +300KM 10.3% (279)
guzzler +121
#remontujzwykopem #stolarstwo
Mirki, a Wy jak sądzicie? Żona twierdzi, że przyciski powinny być niewidoczne i że się pospieszyłem z tym wycinaniem.
Mirki, a Wy jak sądzicie? Żona twierdzi, że przyciski powinny być niewidoczne i że się pospieszyłem z tym wycinaniem.
źródło: 1000009182
Pobierz




Stworzyłem laser z LineRenderer i chciałem żeby materiał którego użyłem do wyświetlania laseru poruszał się.
Użyłem takiego kodu, gdzie zmieniam parametr Offset - nie wywala błędu, ale jednak nie widzę działania.
Domyśla się ktoś, co jest tego przyczyną, powinienem coś dodać?
Wołam @Wextor , bo mądra głowa.
Wklejam fragment kodu:
IEnumerator FireLaser()
{
line.enabled = true;
while (Input.GetMouseButton(0))
{
line.GetComponent().material.mainTextureOffset = new Vector2(0, Time.time);
Ray2D ray = new Ray2D(transform.position, transform.right);
RaycastHit2D hit;
line.SetPosition(0, ray.origin);
hit = Physics2D.Raycast(ray.origin, Vector2.right, 100);
if (hit.collider)
{
line.SetPosition(1, hit.point);
}
else
line.SetPosition(1, ray.GetPoint(100));
yield return null;
}
line.enabled = false;
}
Wklejam też film, z którego korzystałem
line.material.mainTextureOffset = new Vector2(0, Time.time);
Jak nie działa to zobacz dwie kwestie:
1. Czy tekstura jest zmienna w osi y? Bo jeśli nie to nie będzie efektu. Spróbuj zmienić na new Vector2( Time.time, 0); i zobacz czy jest różnica.
2. Dany shader może nie obsługiwać offsetu. Spróbuj z innym materiałem.
Wybacz, że tak późno odpisałem - nie napisałeś mojego nicku i nic nie wyświetliło się powiadomieniach, a dopiero niedawno coś mnie tchnęło żeby spojrzeć na mój post.