Wpis z mikrobloga

Ze sceny jestem średnio zadowolony, ale to mój pierwszy interior od bardzo dawna, więc miałem sporo modeli do zrobienia na jedną scenę ;) Z następnym będzie łatwiej, bo zawsze jakaś biblioteczka modeli powstała ;)

Render: 1080p


Samples: Cycles, 1k
Render time: 3.5h

Mój FanPejdż - mało tam wrzucam, zazwyczaj to co jest tam jest i tu ;)

#blender #blender3d #b3d #grafika3d Jak komuś się mój spam nie podoba, to #sirgornmodeluje można na czarno ( ͡° ʖ̯ ͡°)
I bym zapomniał o najważniejszych: #programowanie i może jeszcze #itemyzchin
Pobierz sirgorn - Ze sceny jestem średnio zadowolony, ale to mój pierwszy interior od bardzo ...
źródło: comment_tVe8eKpHYbNdT47meICRSPGSO1CJDc7C.jpg
  • 30
@sirgorn: Nie siedze w 3D jeszcze zbyt długo żeby krytyki konstruktywnej udzielić, ale to co mi się rzuciło w oczy jako amatorowi.
Render bardzo zaszumiony, nawet na miniaturce to widze, już nie mówiąc jak otworze w nowej karcie ( ͡° ʖ̯ ͡°)
Tak się popatrzyłem na podłoge, i odbicie i światło które na nią pada, jest jakieś płaskie, albo mi się wydaje, że nie ma tam żadnej
@Izeer: problem ze spec/bump mapami zazwyczaj jest taki, że uwidoczniają (są łatwiej dostrzegalne) się dopiero pod światło ;) Sam materiał podłogi ma dość mocną bump mapę jak i spec.
Sam dywanik renderuje się dość szybko (4k cząsteczek), prosty materiał. Najgorsza była trawa i drzewo (drzewo słabo zoptymalizowane, pochodzi z moich starszych renderów, a nie chciało mi się robić nowego).
Co do renderu 2k z mniejsza ilością szumów, to po prostu nie
Pobierz sirgorn - @Izeer: problem ze spec/bump mapami zazwyczaj jest taki, że uwidoczniają (s...
źródło: comment_qjWE2bjeML1Y43vAxPeMbd3n1jzntJNp.jpg
@sirgorn: To w sumie nie tak dużo jak na takie coś. Więc korzystasz z gotowych modeli czy jak? ;d Chcialbym zrobić projekt piwnicy bo tata sie do generalnego remontu zabiera i może bym zaprojektował piwniczke jakoś(regały z winem i takie tam ( ͡° ͜ʖ ͡°))

Polecasz jakies stronki na początek?
@ibeafraidi: nie korzystam z gotowych modeli - chodziło o to, że mam główny projekt i parę projektów pojedynczych modeli. Np. sofa, żarówka, telewizor, lampa, dywanik.
Do głównego projektu importuje modele z tych mniejszych projektów. Taki układ jest dobry bo:
- Tworzy mi się biblioteka modeli, jak będę chciał coś kiedyś wykorzystać szybko znajdę dany model. Koło projektu jest zrobiony render, taki jak tej żarówki
- Odrobinę mniejsze zużycie Vram przy wykorzystaniu