Wpis z mikrobloga

Ze sceny jestem średnio zadowolony, ale to mój pierwszy interior od bardzo dawna, więc miałem sporo modeli do zrobienia na jedną scenę ;) Z następnym będzie łatwiej, bo zawsze jakaś biblioteczka modeli powstała ;)

Render: 1080p


Samples: Cycles, 1k
Render time: 3.5h

Mój FanPejdż - mało tam wrzucam, zazwyczaj to co jest tam jest i tu ;)

#blender #blender3d #b3d #grafika3d Jak komuś się mój spam nie podoba, to #sirgornmodeluje można na czarno ( ͡° ʖ̯ ͡°)
I bym zapomniał o najważniejszych: #programowanie i może jeszcze #itemyzchin
sirgorn - Ze sceny jestem średnio zadowolony, ale to mój pierwszy interior od bardzo ...

źródło: comment_tVe8eKpHYbNdT47meICRSPGSO1CJDc7C.jpg

Pobierz
  • 30
@Wyrzutnia_rakiet_balistycznych: 970tka (cpu przeliczyło scenę dość szybko, więc raczej nie ma znaczenia)
Renderowało na granicy VRAM GPU (nie wiem czy to jakieś znaczenie ma), podczas renderu części z trawą/drzewem pokazywało "remaining 6h" ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Ile powinien trwać render w cycles takiej sceny? 1k sampli 1080p?
@PijanyDrwal: a nie wpadłeś na to, że problem tkwi w autorze renderu, a nie samych możliwościach programu/silnika renderujacego? A jak chcesz być pomocny, to napisz co najbardziej Ci przeszkadza w odbiorze tej pracy ( ͡° ͜ʖ ͡°)


@Wyrzutnia_rakiet_balistycznych: aa, porównujesz do innego silnika, to inna sprawa ;) ale CPU z 2x dłużej będzie liczył tą samą scene.

@sirgorn: nie wiem czy to kwestia perspektywy, ale wydaje mi się, że oparcia po lewej są dość niskie jak i poduszki dość małe. Jak renderować to tylko na dobrym GPU oczywiście z odpowiednimi ustawieniami. Jaki masz procek, że Ci na CPU wyszło czasowo podobnie?
CPU z 2x dłużej będzie liczył tą samą scene

@macgar: czasowo podobnie? :P


Sądzę, że perspektywa robi swoje, ale oparcie zbyt wysokie też nie jest ;) Robiłem render testowy z Sintel siedzącą na sobie i ramiona miała oparte. Poduszki to ~35cm