Wpis z mikrobloga

@Merkava: @AllOver: Dokładnie,zarówno jak Veyron pewnie będzie wygodnym,wyciszonym autem GT do pokonywania kilometrów,z ogromną mocą i ogromnymi,opisującymi go liczbami.Pewnie silnik i osprzęt muszą swoje ważyć,stąd taka waga(np. Bugatti mówi o największym sprzęgle w aucie seryjnym jakie do tej pory zastosowano).
Chociaż po prezentacji Vision GT myślałem,że będzie jakimś hardkorowym autem wyścigowym
  • Odpowiedz
@Finesta: Veyron miał 1500nm, Chiron pewnie będzie mieć około 2000 tysięcy. Tak czy siak ta waga mi nie pasuje. Pomysł veyrona zapoczątkowali w 1999 roku i od tamtej pory nie wymyślili nic na obniżenie masy? Po co W16? Może wystarczyłoby V8 o pojemności 8 litrów i dwa giga kompresory.
  • Odpowiedz
@Finesta: w dobie dzisiejszych wnętrz gdzie smochody zamiast schludnego ekranu do komputera pokładowego mają kużwa tablet (mimo ze uwielbiam mercedesy to oni szczegolnie przesadzili) i zamiast zegarów jest duży monitor to faktycznie zajebista sprawa, jedyne co mi się w chironie nie podoba i to tylko we wnętrzu bo z zewnatrz jest piekny to że deska rozdzielcza jest ciut za wąska przez co wnetrze wydaje sie ciasne (przynajmniej na zdjeciach ) i
  • Odpowiedz