Wpis z mikrobloga

Chciałbym w wolnym czasie pobawić się w #gamedev. Stworzyć jakiś mały projekt i go rozwijać, z czasem może ze znajomymi. Jak rozumiem aktualnie używa się różnych silników, w oko wpadł mi #unity3d. Czy będzie to dobry wybór dla kogoś, kto aktualnie zajmuje się JS (webdev) i chciałby również przez takie tworzenie w unity rozwijać swoją wiedzę z javy w wersji scipt? Czy darmowa wersja unity mi wystarczy, czy są jakieś ważne ficzery po dodatkowym zakupie (z tego co zauważyłem 75$/mo)?
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@MrGreeneye: Jak umiesz już JS, to może dalej z tym lecieć, i tworzyć grę webową? http://phaser.io/
W Unity jest zupełnie inny Javascript niż ten który znasz z przeglądarki. Zgadza się tylko składnia rzecz jasna. Każdy pisze raczej w C#.

Po zakupie wersji Pro możesz możesz wywalić intro które pojawia się podczas uruchamiania gry, informuje ono że "Game made with Unity Personal". To w sumie tyle :D No i musisz też
  • Odpowiedz
@skew: Czy umiem JS to bym się zastanawiał, uczę sie i korzystam aktywnie więc z każdą chwilą uczę się nowych rzeczy - do całkowitego umienia trochę brakuje :).
Co do gier webowych, średnio przepadam i raczej chciałem iść bardziej w kierunku "pełnoprawnych" gier na PC. Dobrze wiedzieć, że poza składnią wiele nie skorzystam, jako forma nauki widze wiele mi to nie da.
@Fakie: Całkiem całkiem, zobaczymy jak mi
  • Odpowiedz
No i musisz też kupić Pro jeśli zarabiasz na swojej grze więcej niż 100000$ rocznie


@skew: Prawie dobrze: musisz kupić Pro jeśli twoja gra lub działalność gospodarcza zarabia więcej niż 100 000 rocznie.
  • Odpowiedz