Wpis z mikrobloga

#homm3 #heroes3
Kilka ciekawostek:
1. Jednostki w fosie otrzymują 10% więcej obrażeń.
2. Podczas oblężenia Fortecy (zamek tytanów) gdy jakikolwiek bohater z mistrzowską magią wody rzuci rozproszenie znikną miny które robiły za fosę.
3. Pikinierzy i halabardnicy nie dostają dodatkowych obrażeń od szarży (umiejętność Kawalerzysty/Czempiona).
4. Jednorożce dają 20% odporności na magię sojusznikom stojącym 1 pole obok nich.
5. Kiedy zaklęcie "lot" jest aktywne kary terenowe znikają ale dalej otrzymuje się premie wynikające z poruszania się po drodze.
6. Ceny u kupca artefaktów w twoim mieście zależą od liczby posiadanych targowisk.
7. Grala nie można zdobyć pokonując bohatera który go niesie.
8. Zaklęcie "Ofiara" ma 2 efekty. Pierwszy 5 poziomu - zabija twoją jednostkę. Drugi to "wskrzeszenie" 4 poziomu, wskrzesza twoją jednostkę. Ma to znaczenie np w przypadku złotych smoków - możemy je poświęcić ale nie możemy ich wskrzesić (odporność na zaklęcia z poz 1-4).
9. Prędkość jednostek nie wpływa na prędkość bohatera kiedy ten siedzi w łodzi.
10. Kawalerzysta za darmo i automatycznie ulepsza się w czempiona podczas odwiedzin stajni
11. Balista tak naprawdę ma nieograniczoną amunicję - po wyczerpaniu dostępnych strzał będzie strzelać dalej i będzie pokazywać ich ujemną wartość.
12. Umiejętność "płatnerz" i zaklęcie "Tarcza powietrza" działają źle podczas oblężeń. Zwiększają otrzymywane obrażenia zamiast je zmniejszać.
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach