Wpis z mikrobloga

Ile to razy na mirko ktoś narzekał na długi czas odpowiedzi ubezpieczyciela, albo utrudniony kontakt...

Natchnęło nas to do przyjrzenia się sprawie bliżej i tak powstał raport „Trochę online” – nowoczesne kanały komunikacji wciąż są wyzwaniem dla ubezpieczycieli w którym sprawdziliśmy z którym ubezpieczycielem komunikacyjnym można się dogadać przez maila lub livechat, oraz gdzie dostaniemy konkretną odpowiedź na nasze pytanie.

Podsumowując szału nie ma, bo wielu na maila odpowiada długo, a livechatu prawie u nikogo nie uświadczysz. Jednak niektórzy ubezpieczyciele ogarniają internety, więc można śmiało z nimi się kontaktować online i nie zastanawiać się czy nie byłoby szybciej wysłać gołębia, albo próbować znaków dymnych ( ͡º ͜ʖ͡º)

Kilku ubezpieczycieli na nasze pytanie testowe odpowiedziało źle lub wymijająco, co też jest trochę słabe :(

Myślimy, że ta wiedza przyda się każdemu motomireczkowi i oszczędzi mu niepotrzebnych nerwów w razie gdyby musiał coś załatwiać z ubezpieczycielem.

Szerokości!

#mfindmirkom (zachęcamy do obserwowania :) ) #motoryzacja #samochody #ubezpieczenia #ciekawostki #internet
Pobierz mfind - Ile to razy na mirko ktoś narzekał na długi czas odpowiedzi ubezpieczyciela, ...
źródło: comment_aibqtpKv26mezBODdwZbB0sS9N8DbeuI.jpg

Jak kontaktujesz się z ubezpieczycielem?

  • Online 27.0% (10)
  • Telefon 21.6% (8)
  • Osobiście w placówce / u agenta 51.4% (19)

Oddanych głosów: 37

  • 4