Wpis z mikrobloga

@NFCH: ja go nie rozpatruję w ramach maszynki do wyglądania(Maserati Granturismo i tak by nie przebił, F430 Scuderi też nie), ale jako #!$%@? jest prze. Niemniej, tak jak pisalem, wygląda trochę jak przybysz innej planety. Szczególnie wobec tych wszystkich agresywnych mydelniczek. Tu mamy agresywny klocek ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Gadki o awaryjnosci sie wam wlaczyly. Kilka gtrow juz sprzedalismy w firmie. Raczej z pierwszych lat produkcji i wszystko bylo z nimi w porzadku. Najwyzej wieksza obawa przy wiekszym przebiegu ze bedzie potem klops. Tylko ze klops nie dotyczy silnika a skrzyni biegow, wiec nie wiem co wy o tym silniku tak wszyscy gadacie
Aha. No i nie ma drugiego tak nudnego szybkiego samochodu, jezdzi sie tym nudniej niz nowym STI(nowy w
@Eco999: spokojnie ;) wlew jest ukryty pod klapa wlewu benzyny ^^ a szkoda, ze nie ma tam zakazu wjazdu dla morderców z ropniakami, bo jak sie wysiada, to nie idzie oddychać od tych powypadkowych dieseli z DE bez filtra
@RaV_Oyabun: Mnie też to w sumie dziwi, ale to są jakieś regulacje związane z wentylacją. Nie wiem, jak dla mnie to tam wieje czasem halny. Może lpg to taki cichy zabójca właśnie, jak komuś puści zaworek przy butli to pół pasażu pośnie ;)
@Gaboleusz: dla mnie pod taką odpowiedzią może kryć się cały rząd świetnych fur... inna sprawa, że zazwyczaj kryje się Micra. Ale tak samo jest przy wszystkich szeroko dostępnych markach. Może jak masz 911tkę czy Ferrari to nie. Znajomy kiedyś opowiadał częstą sytuację ze zlotów BMW.
- Czym jeździsz?
- E46 M3
- A jaki masz tam silnik?
Kurtyna.
Od tego nie uciekniesz, więc pozostaje się nie przejmować :D
@kuraku: Swojego czasu bardzo podobały mi się posty gościa, który na bardzo szybkich samochodach zjadł zęby i swego czasu posiadał również GT-R'a.

odradzam to zlom. te samochody sie psuja co drugi zakret, nie wolno ich tuningowac bo wtedy sie psuja na kazdym zakrecie.

psuje sie wszystko od ledow w szafie po przednie dyfry, kazdy bieg w skrzyni a w lekko tuningowanych motorach wyjezdzaja korby bokiem, malo?


Na sr.pl jest ciekawy temat
@kuraku: No niby są - faktycznie im dalej w las tym lepiej, tylko że obecny GT-R po kilku liftingach kosztuje już 500 kafli, a nie 300 jak na samym początku :). Poza tym teraz natworzyło się dużo firm produkujących customowe kompontenty w dość przystępnej cenie. A45 AMG akurat bardzo sobie ludzie chwalą.
@IlluminateEliminate: no ja ostatnio masowo słyszałem, że gówno, bo silniki padają po 30k km. Z mojego obcowania z modelem wyszło mega auto, ale jeśli rzeczywiście jest tak nietrwały, to troszkę lipka. Aczkolwiek myślę, że tam meeega dużo zależy od traktowania.