Wpis z mikrobloga

Z dumą oznajmiamy, że to już koniec ponurych kolorów i brzydkich modeli na naszej farmie. ʕʔ

Ładne? (ʘʘ)




Więcej grafik w komentarzach!

#gamedev #gry #grafika3d #grafikakomputerowa
-----------------------------------------------------------------
#gamedevordie - rób gry albo umrzyj!
Zrezygnowałem po kilku latach z pracy na etacie na rzecz tworzenia gier mobilnych z kumplem. Wyzwanie polega na tym, że oszczędności na życie wystarczą do końca 2016 roku.
Start 03.08.2015, koniec 31.12.2016.
sortris - Z dumą oznajmiamy, że to już koniec ponurych kolorów i brzydkich modeli na ...

źródło: comment_GB2t86R1Ro1VZN5ZXKvYQ5T2jf7gqkGZ.jpg

Pobierz
  • 63
@sortris: Coś więcej o samej grze? Wygląda jak coś, w co mógłbym popykać. Jakby było było na desktopa i sensownie zrobione (a nie jakieś proste klikadło komórkowe), to nawet byłbym skłonny zapłacić, jak za "normalną" grę (na poziomie cenowym starszych SimCity na przykład - 10-15 EUR powiedzmy; oczywiście to na tyle, na ile mogę strzelić nie wiedząc o grze NIC ;-) mogę też dać więcej za naprawdę dobrą gierę)
@Regis86: Blocky Farm - bo tak się nazywa na razie nasza gra, to menedżer farmy z rozwiniętym mechanizmem opieki nad zwierzętami. Dodajemy od siebie kilka ciekawych funkcji (jak dyskoteka, aportowanie psa za kijem, gadżety dla zwierząt, opieka nad nimi, traktor itp.) i liczymy, że będzie dobrze ;) Więcej możesz obejrzeć pod tagiem #gamedevordie (mnóstwo gifów) lub na naszym devlogu www.jettoast.com. Ewentualnie mogę jeszcze podrzucić Twittera lub Facebooka.

Gra będzie darmowa w
@sortis ładnie to się prezentuje ;) a właśnie jak z wydajnością? Też od pół roku pracujemy nad swoją produkcją i powiem Ci, że z wydajnością na mobile mieliśmy sporo problemów i dopiero po kilku iteracjach udało się dojść do 40-50 fps, na urządzeniach z średniej półki androida.
@levybdg: Obecnie to, co jest na screenach (z kiepskiej jakości siatką w modelach i generalnie bez optymalizacji) leci około 30-40fps na HTC One (przy zoomie wzrasta do stabilnych 60fps). Tylko wiadomo, że dojdzie jeszcze sporo budynków i zwierząt, gdy gracz zacznie się rozbudowywać.

Wy też robicie na Unity3D? Jeśli tak, to możemy wymienić się doświadczeniami (chociaż my pewnie jeszcze nie ogarniamy tematu tak dobrze).