Wpis z mikrobloga

@beeper: to raczej miejski wojownik niż turysta. Oczywiście jak ktoś jest uparty to byli i tacy co jeździli za granicę na VanVanie, albo jeżdżą po bułki na najostrzejszych sportach, ale IMO lepiej weź coś wygodniejszego (pozycja, ukształtowanie siedziska) na min 2 cylindrach, a nie na jednym.
Mam Hondę CB500 od 3 lat, zaczynam się zastanawiać na Duke 390, miał ktoś z Was jakiś kontakt z tą maszyną?

@beeper: Miałem na targach w Hali Ludowej. Mała rama, chyba ta sama co w Duke'u 125. Gdyby nie to, byłaby ciekawa opcja na miasto.
@beeper: tak z ciekawości, podoba Ci się ten sztucznie przedłużany błotnik z uchwytem na tablice, w wielu nowych motocyklach robią krótkie siedzenia a później taka przedłużka. Dla mnie jest to brzydkie i niefunkcjonalne.
@ZycieJAKsen: Jakby tego nie robili to ludzie sapaliby, że błotnika nie ma i im kurtke chlapie. A tak wiadomo, że większość osób założy sobie akcesoryjne mocowanie tablicy, ale problemu ochlapanej kurtki nie zrzucisz na producenta xD.
@ZycieJAKsen: Bez owiewek przy 150km/h zaczynam walke z wiatrem, nie tylko urywa mi glowe ale jeszcze sciaga z motocykla przez co bola plecy i rece. Dlatego praktycznie tylko po miescie latam
@beeper: jeden cylinder do turystyki, to raczej słabo - bardzo będzie wysilony. poza tym jak już jeździsz na 500 cm3 to czemu się chcesz przesiadać na mniejszy?

kumpel ma Duke 125, to ta sama rama, jest malutki - taki fajny do zabawy albo na dojazd do pracy 3 km po mieście niż na dłuższe śmiganie.
@Dupeg: zamontuj małą szybkę. pełen komfort do 160-170, później delikatnie się kładę i dalej bez problemu.
A gdzie Ty chcesz śmigać >150 aż tyle, że z powodu braku szybki za miasto nie wyjeżdżasz?
Czym śmigasz?
a to nie jest wymagane przepisami? błotnik lub body motocykla ma zasłaniać określoną powierzchnię opony.


@katera: o ile się nie mylę mocowanie tablicy musi być maksymalnie z tyłu, więc jak ma być krótki zadupek, to musi to tak wyglądać, choć IMO już lepiej wyglądałoby takie jak w GSach