Wpis z mikrobloga

#gorzkiezale #heheszki #logikarozowychpaskow #rozowepaski #prawojazdy

MIrki opowiem wam dzisiaj żałosną historię.

Otóż siorka z koleżankami jakiś czas temu zapisały się na prawojazdy. Tak się złożyło, że wszystkie zdały mniej więcej w podobnym czasie. Nie wiem co za gałgan wymyślił i wpoił młodym biednym ludziom do głowy takie pojęcie jak ECODRIVING. Nieee pewnie nie ma nic w tym złego ale ku..wa może ktoś wytłumaczył by tym ludziom, że na drodze istnieje coś takiego jak logiczne myślenie.

Otóż wybraliśmy się do kina, ja kumpel siostra i jej dwie znajome. Nie pytajcie, pasztety jakich mało ale nie o to w tym chodzi.
Jako, że z kumplem zrobiliśmy sobie zaprawkę w postaci mocniejszych trunków ktoś musiał prowadzić. No więc jako, że siostra prawko zdała to dostała moją starą Hondę VI gen. którą jeżdżę od 5 lat.

To był błąd.

Jak już wspomniałem dziewczynki wyszły z egzaminu po EKODREJWINGU i całą drogę siostra zamiast patrzeć na to co się dzieje na drodze wzrok miała utkwiony w obrotomierz aby przypadkiem nie przekroczyć zalecanego zakresu obrotów, bo każde przekroczenie skali (zresztą każdy #rozowypasek miał swoją) kończyło się krzykiem którejś z koleżanek- Uważaj co robisz!!! Nie wspomnę o tym, że zmiana biegów polegała na tym, że czwórka była wrzucona już przy 40 km na godzinę co sprawiało, że goły wysokoobrotowy silnik prawie się dusił i charczał jak rzygający kot.

Nie wspomnę już o tym, jak siora chciała popisać się jak ładnie nauczyli ją hamować biegami, co wykonała w ten sposób, że będąc około 100m od świateł zdjęła nogę z gazu i zaczęła redukować biegi od czwórki po kolei na dół ANI PRZEZ CHWILĘ NIE ZDEJMUJĄC NOGI ZE SPRZĘGŁA WCIŚNIĘTEGO W PODŁOGĘ!!! ( ͡º ͜ʖ͡º)