Założyłem strone na hostingu hekko.pl , korzystajac z tamtejszego programu zainstalowalem phpbb 3.1.6 Sytuacja wyglada tak, ze chciałbym aby na podstranie z forum, na gorze strony widnial pasek menu do nawigacji po calym serwisie, podobnie jak na glownej stronie. Jako, ze jestem osoba totalnie zielona w tym temacie, zwracam sie z prosba do Was o podpowiedz jak ten problem rozwiazac. Wszelkie jezyki programowania sa mi niestety obce. Do budowy samej strony korzystam z wbudowanego oprogramowania do kreacji stron, ktory niestety nie daje rady tego zrobic.
@lupaczkokosow: Na jakie odpowiedzi Pan czeka? Szczegółowy opis wszystkiego, co należy zrobić (taką instrukcję krok po kroku), czy na wycenę? ( ͡°͜ʖ͡°)
@lupaczkokosow: Zadał Pan pytanie mniej więcej w stylu: dobra, mam silnik od komarka, kupiłem używane opony od kamaza, jak zrobić z tego malucha? Trzeba wziąć pod pachę kogoś, kto się zna.
@alosha: tak i nie, to nie jest silnik;p Moze jest jakis program czy dodatek, ktory podobnie jak ten wbudowany w serwerze moze zainstalowac jakies ficzer, ktory pomoze to zrobic.
@lupaczkokosow: Dobrze, to spróbuję inaczej. Załóżmy, że spotkał Pan Eskimosa 200 lat temu. Takiego prawdziwego, z igloo, z psami, bez prądu, bez telewizji, bez samochodów, itd. Niech mu Pan teraz wytłumaczy w paru zdaniach jak w piecu kaflowym ma upiec ciasto malinowo-bananowe z bitą śmietaną.
@lupaczkokosow: Najlepiej pytaj na jakimś forum supportu phpBB3. Samemu od zera zajmie ci za dużo czasu, chyba że lubisz takie rozkminy i posiedzisz dla sportu. Oprócz i html/css dochodzi szablon (template) z phpBB. Na początek obejrzyj ten filmik (chociaż tak naprawdę nie jestem pewny czy o to ci chodzi): https://www.youtube.com/watch?v=vd_GnTBzJ4U Jak zrobisz statycznego htmla to ktoś z forum phpBB powinien ci to przerobić na szablon za darmoszkę.