Wpis z mikrobloga

@Patrol220: Concept art trzeciego dodatku do HL2. Pokazano go w 2008 roku i była to pierwsza i ostatnia oficjalna "informacja" na temat gry. Teraz nie wiadomo czy w ogóle powstaje, a podejrzewa się, że gra została skasowana i wzięto się za Half-Life 3. ;)
  • Odpowiedz
@ifenix: Ja od premiery Orange Box co roku sobie mówię "a może w tym roku na E3?", "a może tym razem na VGA?"... Oglądam zawsze nocami strimy z tych targów i nic. A Valve ostatnio ponoć zapowiedziało, że nie będzie ich na E3, ale to pewnie fejk. Z resztą oni lubią mówić jedno, robić drugie. Zawsze zaskakują.

@Patrol220: Jestem raczej zdania, że gra się tak rozrosła, że postanowili
  • Odpowiedz
@Patrol220: Nie. Ostatnio przyznali się do tworzenia Source 2 i "czekają z prezentacją silnika na odpowiednią do tego grę". Co ciekawe - kilka tygodni wcześniej zaprzeczali plotkom, że pracują nad nim.
  • Odpowiedz
@Patrol220: A ja nie mam takiej nadziei (co do klimatu). Akcja trójki bez względu na to czy będzie to dodatek czy gra - będzie działa się w zupełnie innym środowisku. Ja liczę na dużo mroczniejszy klimat niż w poprzednich grach. Obie były genialne, ale jednak HL to na tyle elastyczna historia, że da się w niej przedstawić wszystko na różne sposoby. Ja wiem, że Valve tego nie spieprzy, bo znam
  • Odpowiedz
[SPOILERY]

@ifenix: Bodaj Lombardi o tym mówił. W Episode 2 już widzieliśmy, że twórcy zaczynają grać na emocjach gracza, a w następnym Half-Life będzie na to kładziony duży nacisk, zwłaszcza, że Alyx pewnie będzie łzy gracza wyciskać. :) No tutaj mają pole do popisu. Pełno śniegu więc można się chwycić klimatów rodem z The Thing Carpentera, Borealis - mroczny okręt, klaustrofobia. Tajne technologie Aperture Science, dzięki którym najpewniej odwiedzimy inne
  • Odpowiedz
@ifenix: Ja sobie z pewnością zakupię, ale póki co czekam na ruch Valve. ;)

Wersja konsumencka będzie pewnie tańsza, a po jej wypuszczeniu pojawi się sporo klonów tej technologii.
  • Odpowiedz