Wpis z mikrobloga

Z cyklu praca u ISP.

Wróciłem do dojeżdżania rowerem do pracy. ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Nic ciekawego się nie dzieje poza tym co dzisiaj się o------o.

9:05. Telefon.

- Przez was mam dziurę w dachu!

Dobra, na spokojnie. Co tu się właśnie o--------a? Szybki rachunek sumienia, nie, jednak nic wspólnego z dekarstwem nie mamy dalej. Przez telefon wstępnie wszystko wyjaśnił i że nic nie będzie ruszać do naszego przyjazdu i mamy przyjechać i zobaczyć bo on już zadzwonił po firmę, która ma zaraz przyjechać i wycenić mu koszt nowego dachu.

No dobra, wchodzimy na dach i faktycznie jest dziura.

Klient sobie przedłużył maszt na którym miał antenę telewizyjną i naszą odbiorczą. U--------ł maszt długości prawie 5 metrów i powiesił na nim talerz od nc+. Komin był w stanie agonalnym, więc stwierdził że on to p------i i po prostu się r------ł, maszt jak się przewracał to talerz zrobił się latający i wbił się w dach i zrobił dziurę ( )
W międzyczasie przyjechała firma od remontu dachu i zaczęli mu wyliczać grube tysiące. Jak usłyszał, że od nas nic nie dostanie bo sam sobie to zrobił dostał pianotoku i straszył sądem i nam nie odpuści bo to nasza wina. Nie mogę się doczekać. ( ͡° ͜ʖ ͡°)


#pracbaza #humorinformatykow #pracauisp - obserwuj po więcej
DemptD - Z cyklu praca u ISP.

Wróciłem do dojeżdżania rowerem do pracy. ( ͡° ͜ʖ ͡°...

źródło: comment_uwt7QtyJO7SKIWA75KOODDW7PEXP1zhU.jpg

Pobierz
  • 35
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@fervi: niektórych już potem starasz się unikać albo przełączasz do kogoś obok ( ) ale jest spoko klientów bardzo w porządku z którymi się miło współpracuje i w przypadku awarii nie ma darcia mordy tylko jest grzecznie i zazwyczaj takim się odpuszcza wszystkie kary za nieuzasadnione wezwanie czy coś :)
  • Odpowiedz
@DemptD: Wszystko zależy od wielkości firmy. Procedury Netii są bezlitosne.
- Próbował Pan wyłączyć router i włączyć? Tak
- Próbował Pan docisnąć kable? Jak najbardziej
- Ma Pan jakiś błąd w ruterze? (jakieś g---o z Technicolora, takiego czegoś dawno nie widziałem)
- 48h na
  • Odpowiedz
Gorzej, że potem ISP traktują wszystkich klientów jak debili.


@fervi: Potwierdzam. Czasem mam 10 debili pod rząd, i z automatu 11 nawet jeśli jest z MIT, to na początku go potraktuję jak 10 przed nim. Niestety tak to działa.
  • Odpowiedz
@fervi: mnie podłączyli, Internet działał a tydzień później pojechałem podpisać umowę. Następnego dnia dalej się pokazuje komunikat, że muszę podpisać umowę (co godzinę na 10 minut, zamiast stron). Dzwonię i słyszę, że mam usunąć całkiem historię w przeglądarce, zresetować komputer i router ( ͡° ͜ʖ ͡°) Następnego dnia rano naprawili.
  • Odpowiedz
@fervi: @DemptD: Ja kiedys dla znajomego dzwonilem do operatora internetu, ale w Belgii. I teraz pytanie, czy to normalne i czy to cos daje, ze wyjme wtyczke z routera i wsadze do gniazdka w scianie, a ta wtyczke ze sciany wsadze do routera?
To cos zmienia? Potrzebowala tego to sprawdzenia czy linia jest zsynchronizowana...
  • Odpowiedz