Wpis z mikrobloga

#unity3d #unity #gamedev

Mirki, mam problemos.

Dziwna rzecz się dzieje. Jestem na etapie dodawania dźwięków do gry. Wszystko spoko jest spoko w Edytorze wszystko śmiga, podobnie w 'bildzie' na Windowsa. Problem jest z buildem na Andka. Na moim nieoficjalnym romie (SGS3 z Cyanogenmod 12) dźwięki są jakby odtwarzane podwójnie/potrójnie/(?) - nie wiem jak to określić, w każdym razie problem występuje. Na Unity Answers doszukałem się informacji, że problem leży w tym, że Unity nie wspiera nieoficjalnych romów Androida. I faktycznie, zainstalowałem grę na telefonie z oficjalnym Lollipopem i wszystko śmiga jak należy.

Tylko, k---a, dlaczego inne gry tworzone na Unity działają normalnie na moim SGS3 z CM12, a moja już nie?
Ktoś się spotkał z takim problemem? Może muszę coś przestawić w Player Settings albo w Quality (itp) ?

PS: Używam Unity 5.2.2f1 a audio to proste pliki mp3 (o ile to ma jakieś znaczenie).
PS2: Przy używaniu Unity 4.5-4.6 nie miałem tego problemu (ale to było daaaawno temu).
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach