Wpis z mikrobloga

@AmonGoeth: i co tam znajdę?

specjalnie dla ciebie zalogowałem się na x-kom i sprawdziłem zamawianie - nic się nie zawiesza, wszystko działa - paczkomaty, kurierzy, co chcesz.

mowie ci ze to u ciebie.
@kubako: wejdz jeszcze raz do zamowienia, wybierz paczkomat, wypelnij wszystko i przejdz z stepu 2 na step 3 w celu potwierdzenia danych. Jak przejdzie to pokaz mi screen ze ci przeszlo. Mi wlasnie nie przechodzi z 2 kroku na 3.
@AmonGoeth: To ja nie wiem o co chodzi... u mnie cały proces zamówienia jest na jednej stronie. Ogólnie to rzadko korzystam z tego sklepu, ale widzę, że się zmienił, więc może masz jakąś starą wersje?
@AmonGoeth: Ok- nie zwróciłem uwagi na to. Mam też to, ale wszystkie rzeczy - wybór adresu, płatności i potwierdzenie mam na jednej stronie. Kliknałem potwierdzam i przeszło od ręki
@AmonGoeth: Uprzejmie przepraszamy za utrudnienia. Z naszej strony po weryfikacji wszystko działa prawidłowo. Jeżeli nadal masz problemy ze składaniem zamówień, to prosimy o kontakt 34 377 00 00, zamówienie można też złożyć przez e-mail: x-kom@x-kom.pl
Jeżeli strona zgłasza jakieś błędy, to prosimy też o przesłanie zrzutów ekranu na nasza adres. Zweryfikujemy to jeszcze.

Pozdrawiamy :)