Wpis z mikrobloga

Poziom logiki pracowników #neonet'u
Klient - Bo ja bym chciał ten komputer
Obsługa - Ale laptopy lepsze, i w promocji (pewnie ma premię za wciśnięcie laptopa)
K - Ale jaka jest różnica? W końcu ten komputer jest tańszy!
O - Laptopy są teraz na takim poziomie że (Klient mu przerywa)
K - Ale to dla syna (przyszedł z nim), i on chciałby pograć (Obsługa mu przerywa)
O - Ale niech pan spojrzy, ten komputer ma zasilacz 400w a ten laptop tylko 75! Niech pan sobie policzy działanie przez 3 godziny tego komputera...
K - To wezmę laptopa
Straciłem wiarę w ten świat
#truestory #fucklogic #logika #neonetu #technologia #laptopy #komputery #pcmasterrace #randomowytag
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@klinik96, @dotted: Wyobrażacie sobie coś w rodzaju honest seller. Nie był by w stanie nić z czystym sumieniem polecić, bo mało co jest dobre.
Teksty typu "Panie czytałem na wykopie #gorzkiezale i #boldupy ta marka jest nic nie warta." albo "Tego komputera Pan nie bierz wszystkie to refurbish" lub "Ten szajs nie jest wart swojej ceny."

Klienci by go kochali za to kierownictwo nienawidziło.
  • Odpowiedz
@dotted: Przytoczyłem hipotetyczną sytuację a jeśli kierownik miał by taką ochotę i czas zająć się obsługą no to przecież pracy nie będę mu zabierał. Choć podejrzewam że klienci i tak by woleli szczerego sprzedawcę. Chociaż niektórzy lubią być okłamywani.

U mnie w mieście był kiedyś taki legendarny sprzedawca. Legendarny bo ja go nie widziałem. Składał kompy (to dawno było) i doradzał i w ogóle bardzo dobra obsługa klienta. Jeśli do
  • Odpowiedz