Wpis z mikrobloga

@Pxx2: szukaj ASV jak chcesz 110 kucy, lecz 4k to w #!$%@? mało, bo tdi super silniki ale kupując je teraz by służyły kolejne tysiace km trzeba włożyć trochę kasy.
@Pxx2: wozidło do jazdy z punktu do punktu, części tanie, z tym silnikiem można już mówić o jako takiej dynamice. Uważaj na turbiny no i na rdzę. Dobrze utrzymany golf to wdzięczne auto.
@Pxx2: to mało słyszałeś o TDIkach ;p
Jak chcesz neizniszczalnego tdi to szukaj wersji 90 konnej na pompowtryskach, bez dwumasy, bez turbo z zmienna geometria.
Jak chcesz troszke wiecej mocy na starcie(nie ma super wielkiej roznicy) to asv silnik, lecz dochodzi koszt dwumasy, wtryskow, i turbiny ktore za jakis czas padna(bo za 4k nie kupisz auta, który ma zrobiony te podzespoły)
Kup coś w gazie małego, wiecej zaoszczędzisz niż na golfie
@Pxx2: Mam silnik asv a to rodzina AFN :
Dwumasa 1300 + 300 robocizna (+sprzęgło i łożyska SACHS)
Wtryski 200-300 za regenerację /sztuka
Turbina regeneracja 800-1000 + 200 robocizna
PRzy zdejmowaniu skrzyni zawsze jakieś uszczelki będą sparciałe, warte wymiany jak już skrzynia zdjęta - 150-200zł
(choćby zimering wału)
Filtry i oleje motula (co 10-15k wymiana) 310zł - wysyłkowo

Ceny w Poznaniu
@Pxx2: Podstawowe pytanie to: ile masz odłożone na remont? Stare auta są fajne ale niestety musisz być przygotowany na akcje w rodzaju wymiana silnika/skrzyni na drugi dzień po zakupie. Nawet jeśli będziesz miał szczęście i nie padnie niż poważnego to rzeczy związane z eksploatacją też nie są tanie jeżeli wszystko skumuluje się w jednym momencie. Rozrząd, olej, sprzęgło, amortyzatory, opony, tarcze i klocki... w aucie za 4000zł to wszystko będzie do
@Akuku69: nie na pompowtryskach tylko na pompie rozdzielaczowej jak w klasycznym dieslu, na pompowtryskach to juz zdecydowanie słabsze co do trwałości silniki i droższe w serwisowaniu - są oczywiście wersje tego silnika o mocy 110KM jeszcze na pompie a nie na pompowtryskach