Aktywne Wpisy

Lekarz_7k +41
Jestem lekarzem rezydentem i zarabiam 6301zł na rękę. 3500 wydaję na mieszkanie, 1100zł na rachunki (media, gaz, woda itd.), bilet miesięczny na komunikacje 110zł (pokaż lekarzu co masz w garażu). Zostaje mi 1591 zł na jedzenie i wszystko inne. Muszę się trudzić, żeby pod koniec miesiąca nie wyjść na minus. Nie chce narzekać na to, że mało zarabiam. Przecież moge zmienić zawód i nikt mi nie kazał zostawać lekarzem.
Chodzi o to,
Chodzi o to,
źródło: skaldjsalk3jskal3j21
Pobierz
SuperN0vak +1
Ej niech ktos mi wytlumaczy jak to mozliwe ze w np. w 100 gramach kabanosów jest 150 gram mięsa? Albo w keczupie 100 gram jest 140 gram pomidorów XDD? Używam 140 gram pomidorów i wychodzi keczup co ma 40 gram mniej XD?
#gotowanie #dieta #gotujzwykopem #jedzenie
#gotowanie #dieta #gotujzwykopem #jedzenie

Ciekawy artykuł na temat KIC 8462852 - gwiazdy znajdującej się w gwiazdozbiorze Łabędzia która wg. hipotezy może (lub mogła) być wykorzystywana przez cywilizację poziomu drugiego w skali Kardaszewa.
http://www.wykop.pl/link/2805513/czy-teleskop-kepler-odkryl-obca-megastrukture-eng/
#mikroreklama #kosmos #astronomia #kosmosboners #liganauki #technologia #ciekawostki #futurecontent
źródło: comment_y6X4A9L2Kkd6vnUXdhuijacj65o1Mauy.jpg
PobierzCo do Kaku to koleś coraz bardziej odpływa w kierunku sci-fi i jednocześnie oddala się od fizyki i zdroworozsądkowego myślenia, bo tak jest prościej. Opowiada bajeczki rodem ze star treka, a ludzie łykają jak pelikany.
@dzangyl: To twoje zdanie. Warto mieć własne. Ale patrzysz na wszystko przez pryzmat ludzkości. My jesteśmy niedoskonali pod tyloma względami, że głupotą jest zakładać, że we wszechświecie nie ma innej cywilizacji, która
Z tego
I setki innych "opinii" tego typu. Twoja idealnie się w nie wpasowuje.
Pozdrawiam.
Uważasz że ujarzmienie i korzystanie z energii gwiazdy jest niewspółmierne z wykorzystaniem materiałów do budowy urządzenia? Takie urządzenie byłoby w stanie zasilić wszystkie planety w okolicy.