Wpis z mikrobloga

Nie znam się na smartfonach i w sumie przydałaby mi się pomoc - w tej chwili mam LG e610 ( http://www.mgsm.pl/pl/katalog/lg/swiftl5/ ) i #!$%@? mnie strzela - rozładowany po połowie dnia (mimo nowej baterii), proste apki mulą jak cholera, nawet odbieranie zwykłych połączeń zajmuje zbyt długo, po prostu koszmar. Być może wynika to z mojego nieogarnięcia i jakby ktoś naprawił mój telefon, to działałby normalnie. Nie wiem, stąd moje pierwsze pytanie.

Drugie pytanie - jeśli z LGikiem nie da się wiele zrobić, to proszę o pomoc w wyborze nowego telefonu, nie mam ustalonego budżetu, bo nawet nie mam pojęcia ile muszę wydać, ale moje wymagania są następujące:

Must have:
- bateria która wytrzymuje w spoczynku (i włączonym necie) przynajmniej 15h.
- nie muli i nie wywala się co chwilę przy (chyba) podstawowych apkach - FB/FB messenger, jakdojade, googlemaps, skype, jakaś przeglądarka i nawigacja no i oczywiście wypok.

Fajnie jakby miał:
- dobry aparat
- blokowanie numerów
- nie był topowym modelem za pieryliard cebulionów

system obojętnie, ale dobrze jakby współpracował dobrze z PC (z tego co gdzieś słyszałem, to na IOS nie da się po prostu przez kabelek wrzucić windowsowskich plików, ale tak jak mówię - nie znam się).
#smartfon #android #telefony #windowsphone
  • 9
  • Odpowiedz
@fervi: nie mam pojęcia, powiedzmy że do 1000zł, ale priorytetem jest żeby działał dobrze i nie wkurzał. Wolałbym dać jak najmniej, bo nie korzystam z telefonu bardzo często, ale jeśli dla świętego spokoju trzeba będzie dołożyć parę stówek, to mogę się zastanowić.
  • Odpowiedz
@shiverr: Znaczy możesz kupić Xiaomi Redmi Note 2; możesz kupić np. Samsung Galaxy Note 2.

Podstawową wadą Androida są aplikacje - są one na tyle rozbudowane i na tyle dużo, że znajdziesz coś dla siebie - fakt. Ale rozbudowane aplikacje to większy drenaż baterii (bo WP ma prymitywne apki, często podróby).