Wpis z mikrobloga

Nalezy poszerzyc drogi, dodatkowo jak bedziemy olewac zbiorkom to bedziemy mogli obnizyc podatki i kazdego bedzie stac na samochod... dzieki temu bedziemy sobie mogli stac o polnocy w korku na 4 pasmowej autostradzie ( ͡º ͜ʖ͡º)

1,5 kilometra w 18 minut... #usa robisz to zle... a Krol niech sie zastanowi nad tym co wygaduje.

Z tego miejsca chcial bym przeprosic warszawski #ztm za wszystkie zle slowa ktore kiedys wypowiadalem pod jego adresem. Warszawska komunikacja miejska jedna z najlepszych na swiecie jest i basta! A nocne sa zajebite.

PS: Ale udalo mi sie skrecic przyzwoity film z przelotu przez Big Dig wiec w przyszly weekend w #podrugiejstroniebajora pojawi sie wkoncu ostatnia czesc wpisu.

#komunikacjamiejska #drogi #urbanistyka
Taco_Polaco - Nalezy poszerzyc drogi, dodatkowo jak bedziemy olewac zbiorkom to bedzi...

źródło: comment_jw6Zn273kFgyuNglYFkPP7m5fgJ9vLUd.jpg

Pobierz
  • 60
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Taco_Polaco: człowieku komunikacja w Bostonie nie działała przez rekordowe zimy, u nas gdyby taki śnieg spadł to nic by nie działało miesiącami a co dopiero komunikacja, jak nawet nie ma pługów do odśnieżania....
W lipcu dopiero stopniała całkowicie hałda śniegu który napadał tej zimy!
http://edition.cnn.com/2015/07/15/us/boston-snow-pile-finally-melts/

Zanim się coś powie wypadało by zgłębić temat trochę a nie gadać ot tak... Zarządzanie flotą pojazdów w sytuacji ekstremalnej to nie jest takie hop siup, problemy z odpalaniem, odkopywaniem samochodów... jak jest dużo śniegu i ślisko to czym będziesz wyciągał ten autobus z zaspy? Albo jeszcze lepiej tramwaje, czym to powyciągasz? Kto ma tyle holowników torowych?
Ignorancja
  • Odpowiedz
@Taco_Polaco: no to niestety ignorancja - jeżeli nie mają pieniędzy, i wiesz o tym, i narzekasz to znaczy, że ignorujesz ten fakt który ma zdecydowany wpływ na funkcjonowanie. A jeśli jest tam niegospodarność to należy konkretnie powiedzieć, że zarząd jest niegospodarny a zostawić ludzi którzy ciężko pracują w spokoju. Poza tym szczerze mówiąc z doświadczenia wiem, że starszy tabor lepiej sobie radzi z tego typu ekstremami ponieważ nie ma tam
  • Odpowiedz
@enron: Do P&R też trzeba dojechać autostradą ( )


@lookazh: do P&R, a nie do centrum miasta gdzie wszyscy się wciskają potem w pierdyliard wąskich uliczek.
  • Odpowiedz
no to niestety ignorancja - jeżeli nie mają pieniędzy, i wiesz o tym, i narzekasz to znaczy, że ignorujesz ten fakt który ma zdecydowany wpływ na funkcjonowanie.


@Johnus: Przeciez od poczatku mowie o niedoinwestowaniu i zaniedbaniu transportu... od samego pierwszego posta.
Brak pieniedzy jest miedzy innymi skutkiem postawienia w latach 70 na drogi i przeprowadzenia projektu "wielkiego wykopu". Skonczyli pare lat temu ale dlugi i brak kasy ciagna sie za MBTA do tej pory.

MBTA odpowiada za caly transport w rejonie. Drogi, lotnisko, porty, koleje i komunikacje miejska. Jak caly budzet poszedl na ogromny projekt drogowy i na obsluge zadluzenia to sila rzeczy zabraklo na reszte i takie
  • Odpowiedz
@Johnus:
PS: Lata 70 to ten nowszy sprzet :D Sa linie gdzie kursuja tramwaje z lat 30 :)
Ale tutaj jest akurat dobry powod ku temu, bo nowe sa za ciezkie i trzeba by bylo przebudowywac wiadukty.
Taco_Polaco - @Johnus: 
PS: Lata 70 to ten nowszy sprzet :D Sa linie gdzie kursuja t...
  • Odpowiedz
@enron: Problemem stanów nie jest wciskanie się w miasta, tylko stanie w korku na autostradzie przed miastem, Szerloku. W mieście to wszędzie są problemy


@lookazh: korek na autostradzie przed miastem nie pojawia się sam z siebie, tylko dlatego że gdzieś na końcu jest wąskie gardło - w tym przypadku niedrożne zjazdy w poszczególnych punktach miasta. Liczne, duże parkingi, linie kolejowe dowożące ludzi do metra, uniemożliwienie dojazdu samochodem do
  • Odpowiedz
@lookazh: Ten "kibel" z twojego zdjecia jest w o niebo lepszym stanie niz bostonskie metro... jest tez prawdopodobnie nowszy, bo najnowsze pociagi na pomaranczowej linii sa z 1981 a EN 57 ze zmianami tluka i tluka.

Na bilety tez bym sie raczej nie licytowal. Bilet ktory wkladasz do kasownika... normalna rzecz jak na jednorazowke.
W Warszawie chodzi pan z drukarka a w Bostonie wydziera z bloczku i robi szereg odpowiednich
Taco_Polaco - @lookazh: Ten "kibel" z twojego zdjecia jest w o niebo lepszym stanie n...

źródło: comment_jqm0MtmPN3B5YHAgVk7Yy00uHVgHgQKT.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
Dupa jestescie a nie prowokator ;)

No wlasnie caly problem polega na tym ze nie wytrzymuja :D
Jak co 10 pociag sie spoznia ze wzgledu na awarie to nie nazwla bym tego dobrym stanem :)

Zamiast komisarzy w Brukseli maja Rzad Federalny... i jak twierdzisz ze w USA nie ma dotacji i subsydiow to tylko potwierdza moje przypuszczenia ze nie za bardzo wiesz co mowisz :D
  • Odpowiedz
@Taco_Polaco: no niestety związki w USA niszczą wszystko to prawda. Detroit upadło właśnie przez związki.

Jeśli nie są serwisowane no to rzeczywiście jest źle, ale obwiniałbym raczej o to zarząd + związki niż ogólnie narzekał, ze transport jest gorszy. Bardziej o to mi chodziło.
  • Odpowiedz
@Johnus: Konduktor w Amtraku (odpowiednik PKP) ma srednio 85 000$ rocznie + dodatki. Z 10 letnim stazem ma ponad 100 000$ rocznie.
http://www.glassdoor.com/Salary/Amtrak-Conductor-Salaries-E2912_D_KO7,16.htm?filter.experienceLevel=TEN_PLUS

To jest jakis kosmos... I to doslownie bo zarabiaja podobnie jak inzynierowie w NASA ( ͡° ʖ̯ ͡°)
http://www.glassdoor.com/Salaries/engineer-nasa-salary-SRCH_KO0,8_KE9,13.htm

Przy calym szacunku dla zawodu konduktora... mysle ze ich praca nie jest tyle warta.
  • Odpowiedz
@lookazh: Jeśli chodzi o bankowość to technologicznie stoi ona w Polsce na bardzo wysokim poziomie (od dawna czołówka Europy we wdrażniu nowoczesnych rozwiązań), w USA natomiast jest ona w stosunku do Europy, niestety, mocno zacofana...

- W Polsce musisz mieć w tym momencie farta, żeby w ogóle trafić na terminal bez NFC. Za rok czy dwa takich terminali już w kraju nie będzie w ogóle. W USA nie masz nawet 50% penetracji tą technologią.

- EMV, czyli chip na karcie i terminal obsługujący karty z chipem, to jest coś, czego jeszcze dwa lata temu było w Stanach ZERO!
Dla porównania, w PL tą technolgię wprowadzono już na początku wieku, od dawna nie ma już terminali obsługujących tylko pasek, nie wydaje się też od dawna kart
  • Odpowiedz